AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 For å gjøre en lang historie kort: Begynte på kurs i høst, ble kjent med en som jeg hadde god kjemi med. Vi har flørtet en god del, såpass åpenlyst at andre har kommentert og spurt om det har vært noe mer.. Jeg har sagt at vi er gode venner og har en god vennekjemi, og at det er sunt og flørte litt..( her snakker vi blikk, kroppspråk, masse berøring, kompliment og laaaaange samtaler om alt og ingenting) Jeg har jo blitt smigret av oppmerksomheten han har gitt meg, og blitt litt betatt av han, men hele tiden prøvd og holde tilbake litt, da han er noen år yngre og jeg er "redd" for å bli forelsket... Det skal sies at det er han som alltid har tatt initiativet til blikkene, berøringen osv. Kurset ble ferdig for noen dager siden og vi har ikke omgått hverandre på fritiden tidligere. Sist vi chattet ville han ha tlf nr mitt og at vi skulle treffes igjen. Jeg nølte litt med å gi tlf nr...det ble litt for "nært".. Jeg syntes det var greit å chatte litt på fb og "det vi hadde" på kurset,men han fikk tlf nr mitt uten at jeg sa noe om det.. Det er her jeg kjenner jeg blir veldig usikker...jeg kan godt ha han som venn,men også la det utvikle seg til noe mer hvis det er noe i lufta her..(mannen er knallkjekk og veldig, veldig trivelig :rødme: ) Det jeg er så usikker på, er om han vil noe mer, eller om han vil være kompis...i og med at vi har en så god vennekjemi.. Noe kan tyde på at han vil mer, men jeg er så usikker likevel...det finns jo mange flørtepuser der ute som har mange kvinnelige venner eller...?
Xaphan Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 For meg høres det ut som han er interessert! Så kjør på er mitt råd
Steinar40 Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Kan en mann se på en kvinne som bare en venn..? Nei. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Ja, det mener jeg så absolutt! Jeg har selv flere kvinnelige venner som jeg ser på som venner og ikke noe mer. Kan ikke se at det er noe unormalt i det. 2
Gjest Little princess Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Kan en mann se på en kvinne som bare en venn..? Nei. For once I agree. Nei, jeg er skeeeptisk til at gutter og jenter kun kan være venner. Jeg har selv hatt noen nære guttevenner, men det har alltid endt opp med sex. Og som min kjære sier, han hadde tidligere mange jentevenner som han ikke var interesert i, men han kunne lett hoppet til sengs med dem fordi. Og da er man mer en kun venner. Endret 17. januar 2011 av Little princess
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Ja jeg har samme problemet, er jo bifil så jeg har jo lyst til å hoppe på alle jeg ser. Sørger derfor for å aldri snakke med andre mennesker enn mannen min. 9
Gjest Thefainter Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Kan en mann se på en kvinne som bare en venn..? Nei. Jo. Jeg har venninner som jeg overhode ikke er interessert i som noe annet enn venner. Og jeg har aldri vært interessert i noe mer med dem heller. Men karen til TS virker som å ville noe mer 4
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Jo. Jeg har venninner som jeg overhode ikke er interessert i som noe annet enn venner. Og jeg har aldri vært interessert i noe mer med dem heller. Men karen til TS virker som å ville noe mer Signeres 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #9 Skrevet 18. januar 2011 Jo. Jeg har venninner som jeg overhode ikke er interessert i som noe annet enn venner. Og jeg har aldri vært interessert i noe mer med dem heller. Men karen til TS virker som å ville noe mer Støttes. For meg ville det å ha sex med enkelte av venninne jeg har kjent over flere år være som å ha sex med en søster. Helt utenkelig. Og dette er kvinner som virkelig har utseendet med seg, så det er ikke det. Men alle er forskjellige. Enkelte menn tenker pupper med en gang de ser en kvinne, enkelte kvinner tenker store, pulserende, bulende, sterke, muskler med en gang de ser en mann. Enkelte personer tenker sex om nesten alt. Enkelte personer tenker aldri sex. Dette har med personlighet å gjøre, ikke kjønn. 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #10 Skrevet 18. januar 2011 TS her... Takk for svar! Jeg blir vel ikke stort klokere før jeg spør han selv, men jeg får meg ikke til å gjøre det heller... Forresten, skal det ta lang tid før han tar kontakt igjen hvis han vil noe mer? Hva skal jeg evt se etter?
Gjest Sommertid Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 Klart man kan være venn med motsatt kjønn uten at det skal bety noe mere. Som noen lenger oppe skrev med litt ironi, jeg er bifil, kan jeg ikke ha kvinnlige venner heller da? Men nok om det... Det høres ut som om han er intressert i noe mere. Gi det en kjans
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 Jeg forstår rett og slett ikke de av dere som ikke kan ha venneforhold med en person av motsatt kjønn. Men, men, sikkert jeg som er unormal.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #13 Skrevet 20. januar 2011 TS her.. Jeg har mange menn som venner,som jeg alltid kommer til å se på som bare venner.. Ingen av de er som "flørtekompisen" min...han "planlegger" litt framover hva vi må gjøre sammen senere,når vi chatter. Det virker som han vil treffes, men ikke helt tør å spørre..f.eks hinter om at han har det kjedelig å vil finne på noe... Jeg er så ute av trening i dette her etter årevis i forhold, at jeg ikke aner hva jeg skal svare eller si...så jeg svarer slike dumme ting som at det er en grunn til at vi sitter på pcn å chatter.... Jeg var mer rett fram da vi var ansikt til ansikt, men av en eller annen grunn blir jeg sjenert når vi chatter..egentlig skal det være omvendt..men som sagt tidligere, det blir litt mer seriøst nå når vi er "alene" på chatten.. (Det føltes ikke så "farlig" når det var andre tilstede på kurset) En skulle ikke tro at vi er to voksne mennesker..men nå er det nå en gang slik at jeg ikke vet helt om han vil noe mer,så hva skal jeg gjøre.. Jeg kan jo ikke lure på dette i all evighet heller...
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #14 Skrevet 20. januar 2011 Magefølelsen pleier å ha skrekkelig ofte rett... Datet selv en som snakket om ulike ting vi skulle finne på sammen under en date eller over nett. Neste gang vi møttes og jeg nevnte det, da sa han ikke noe mer om det. Det må da være noe i det, tenker jeg. Men det kan visstnok snu seg brått. Nå skal ikke jeg bedømme han du chatter med, men min erfaring er at menn som sier de 'kjeder seg', vil gjerne møtes, men at det som regel dreier seg om sex eller kos. Det er i alle fall et hint om å finne på noe, men ikke godt å si hva han er ute etter. Menn er ikke til å bli kloke på.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #15 Skrevet 20. januar 2011 Kan en mann se på en kvinne som bare en venn..? Nei. Om du virkelig tror det så er du svært svært naiv. 1
L. Kennedy Skrevet 21. januar 2011 #16 Skrevet 21. januar 2011 Kan en mann se på en kvinne som bare en venn..? Nei. Det går helt fint, jo.
LetThemEatCake Skrevet 21. januar 2011 #17 Skrevet 21. januar 2011 Jag har alltid trott det, men gång på gång blir jag motbevisad! Varenda gång jag förundrats över att två människor bara är vänner så visar det sig att de har något på gång eller ligger med varandra. Varenda gång. Undantaget är om en eller båda parter är i ett förhållande. Jag tycker att det är synd och jag väntar fortfarande på att få se två singlar umgås som bara vänner!
Ziegel Skrevet 21. januar 2011 #18 Skrevet 21. januar 2011 Selvfølgelig går det ann for menn å ha kvinner som bare venner. ja, det er litt mer sjeldent enn det er for den motsatte parten. MEN, ikke umulig. Mine aller nærmeste venner er jenter, som jeg forøvrig ikke har noe interesse av annet enn som venner.
Steinar40 Skrevet 21. januar 2011 #19 Skrevet 21. januar 2011 Jag har alltid trott det, men gång på gång blir jag motbevisad! Varenda gång jag förundrats över att två människor bara är vänner så visar det sig att de har något på gång eller ligger med varandra. Varenda gång. Undantaget är om en eller båda parter är i ett förhållande. Jag tycker att det är synd och jag väntar fortfarande på att få se två singlar umgås som bara vänner! Det er ikke normalt biologisk sett at kvinne og mann bare er venner. Så hvorfor tror du på noe annet?
Gjest Katten. Skrevet 21. januar 2011 #20 Skrevet 21. januar 2011 Det er ikke normalt biologisk sett at kvinne og mann bare er venner. Så hvorfor tror du på noe annet? Det er mye som ikke er normalt, biologisk sett, i dagens samfunn. Det har seg slik at de samfunnsmessige endringene er kjappere enn de biologiske - men likevel er det mulig å ikke være dyr 100% av tiden. Som sexavhengig og en lei tendens til å drikke for mye, burde ikke jeg knullet alle venninner jeg har? Joa, jeg har hatt sex med noen av dem - men jeg har kjempemasse venninner hvor det ikke er noen form for seksuell spenning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå