Gjest Lottiplott Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har til nå tatt fag til en bachelorgrad i språk og kultur, som inneholder 90 studiepoeng i engelsk, 60 i norsk, og 30 som fremdeles er uvisse. Jeg har vurdert å bytte studieløp så jeg kan evt velge årsenhet i sosiologi eller adm og ledelse, men er såå usikker på hvilke jobbmuligheter dette åpner for meg. Jeg er interessert i språk, ønsker en "rolig" jobb, gjerne mulighet for hjemmekontor da jeg er mye plaget med astma og allergi, ønsker meg IKKE jobb i skolen. Jeg kunne gjerne jobbet i presse, forlag etc, men usikker på om jeg hadde dugd som journalist.. Noen som har noen tips til meg?
iskaffe Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Etter endt utdanning jobber man. Wow for et revolusjonerende svar! Du er jammen en smarting for dette har jeg faktisk aldri tenkt på!
Xaphan Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Etter endt utdanning jobber man. Kan noen være så snill å få kastet deg ut? Du skriver jo bare usaklig dritt.
Realisten Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Kan noen være så snill å få kastet deg ut? Du skriver jo bare usaklig dritt. Skal si du var til hjelp for TS! Mitt svar var konstruktivt og besvarte problemstillingen. I win, gå og legg deg under en stein.
Gjest Lottiplott Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Tuuusen takk for nyttig svar, Realisten. Hadde du lest spørsmålet mitt godt nok hadde du kanskje skjønt at ditt svar allerede er implisert i mitt spm.. Vil gjerne ha flere innspill - fra andre enn Realisten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå