Gjest Halliburton Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg lurer på hvor mange her som benytter seg av andre og mer ukontrollerte forum for å snakke dritt om brukere de vanligvis er "venninner" med over nett. Jeg kom over ett slikt forum her om dagen og her baksnakkes det over en lav sko. Brukere fra nettsteder som SnartMamma, SnartGravid, BarniMagen, Kvinneguiden, Ossimellom, Nettcafeen + + + + henges ut over en lav sko og det er til dels alvorlige ting som diskuteres. Utroskap, abort, kvinner som lurer seg til å bli gravide, mennesker som henges ut som psykisk syke, gale, sexgale osv. Endel utgir seg for å kjenne personene IRL og kommer med historier fra oppveksten og privatlivet til disse kvinnene. Jeg bladde igjennom endel av trådene og fikk helt sjokk over hva folk får seg til å skrive om mennesker de mest sannsynlig ikke kjenner i det hele tatt. Hva er det som får folk til å holde på slik? H.
chimp Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 :o :o :o Djeeezuz! Men kan'ke annet enn synd på dem!!! Get a life!!! :evil:
Summerprincess Skrevet 21. oktober 2003 #4 Skrevet 21. oktober 2003 Overrasker meg ikke. Syns det er utrolig lavt. Det er så typisk kvinner som det går an og få blitt. Man burde lære seg at man ikke kan stole på noen. Betror man seg til en så er det nok til at alle vet. Eneste jeg vil si er pass på ! Før eller siden kan det være DEG, som blir baksnakket og pratet stygt om.
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 :hår: DET ÆKKE MULIG!!!??? Lavmåls! K
Suzy Skrevet 22. oktober 2003 #6 Skrevet 22. oktober 2003 JØSSES!!! :o Mange har veldig stusselige liv siden de er nødt til å drive på slik... Suz
Gjest Halliburton Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 Hvilket nettsted? Trikset med disse forumene er at de ofte har en tallkombinasjon i adressen slik at de er vanskelige å finne og heller ikke kan søkes opp via søkermotorer som Google, AltaVista, Kvasir eller HoBot. Du er nesten avhengig av å få linken av noen for å finne dem. Men i Forumet jeg fant i går var det mange med god kjennskap til Kvinneguiden så jeg vil tro at adressene til disse forumene spres mellom brukerne via pm eller e-post. Du kan sikkert få adressen av en annen bruker Agnes. Jeg er ikke registrert bruker så jeg kan ikke gi deg den. H.
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #11 Skrevet 22. oktober 2003 Linken er slettet Remyline -Moderator-
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #14 Skrevet 22. oktober 2003 Linken og innlegget er slettet. Ryktespredning og spekulasjoner er ikke ønskelig på forumet. Orakel - moderator
MarianneE Skrevet 22. oktober 2003 #15 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg lurer på hvor mange her som benytter seg av andre og mer ukontrollerte forum for å snakke dritt om brukere de vanligvis er "venninner" med over nett. Jeg kom over ett slikt forum her om dagen og her baksnakkes det over en lav sko. Brukere fra nettsteder som Kvinneguiden, Kvinneguiden??? Det har ikke jeg opplevd, jaffal.....
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2003 #16 Skrevet 22. oktober 2003 :o :o Er helt sjokka, glad jeg ikke er bruker av forumet NM(hva nå det må være) Vurderer å bli enda mer anonym, altså gjest. Det som forbauser meg mest er hvor nysgjerrige folk er.
Agnes Skrevet 22. oktober 2003 #17 Skrevet 22. oktober 2003 Hvem er ikke nysgjerrig? Det er verre med hvordan folk svarer...
Diva Skrevet 22. oktober 2003 #18 Skrevet 22. oktober 2003 Unnskyld - atte - men : HVORFOR ble den linken slettet ? Strider det mot KG`s policy å legge ut en link ? Er det mulig å få en forklaring på dette ? Om dette er en link som fører til et sted med intriger, SO WHAT ? Det har vel ikke KG noe med ? Sist jeg sjekket så kunne vi lese det vi vil ? Eller er det noe nytt jeg ikke har fått med meg ? Sjelden jeg gidder å kommentere moderering og sletting, men nå er det på sin plass...:o
Diva Skrevet 22. oktober 2003 #19 Skrevet 22. oktober 2003 Lite tillegg : Om noen slenger dritt og løse rykter om meg f.eks ,på et nettsted, så vil jeg gjerne vite det jeg!
birgitte242 Skrevet 22. oktober 2003 #20 Skrevet 22. oktober 2003 Næmmen ærlig talt da, hva er dette for slags sensur???? -At KGs moderatorer sletter hva folk skriver på deres forum er én ting, men en link til et annet forum? Dette finner jeg meget betenkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå