HopelessFear Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har mistet all min motivasjon når det gjelder utdanningen min. Jeg er utbrent, både psykisk og fysisk, jeg får ikke bestått fagene eller noe nytte av utdanningen senere (i og med at jeg har blitt allergisk mot dyret jeg utdanner meg innen. Hestefaglært!) Jeg finner ingenting annet jeg har lyst til å utdanne meg som, eller som jeg kunne passet til. Jeg sliter med CP, så fysiske yrker kan være en utfordring. Jeg har også lese og skrivevansker, så kontoryrker kan være en rimelig knerk å få til. Jeg har bare lyst til å droppe ut fra hele skolen, men jeg kan ikke, siden jeg allerede har store vansker med å komme inn på arbeidsmarkedet pga. min CP. Argh! Jeg bare måtte få det ut, jeg er dritt forbanna på at alt skal gå skeis når jeg var fast bestemt på at det skulle gå.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 studiespesialisering? Hva slags grad av CP har du? Kjæresten min har CP, og det er ikke noe vi merker noe til daglig egentlig.
HopelessFear Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2011 studiespesialisering? Hva slags grad av CP har du? Kjæresten min har CP, og det er ikke noe vi merker noe til daglig egentlig. Studiespesialisering passer ikke meg. Har en mild CP. Men er sterkt rammen av den, siden jeg blir veldig lett sliten. Det er vondt å gå, og, ja...
Gjest navnelapp Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Det finst helsefag som ikkje er så fysiske, som tannlegesekretær, legesekretær, kunne det vere noko for deg?
HopelessFear Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2011 Det finst helsefag som ikkje er så fysiske, som tannlegesekretær, legesekretær, kunne det vere noko for deg? Kanskje, kan sjekke ut litt rundt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå