Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om det er meg som har reagert på at Heidi Øksendal blogger mindre og mindre? Hun lover ting i hytt og gevær, men følger veldig sjeldent opp.. Adventskalenderen ble slettes ikke alltid posta på rett dag engang! Dette må jo være litt urettferdig for de som har donert gavene?

Og nå på nyåret skulle hun ha ett tema per uke, men masse sminkelook innen det? Hun har lagt ut en look tidligere (og en idag) - begge fra temaet i uke 1. Begynte også et inspirasjonsprosjekt i oktober hvor vi hjalp til med å lage en liste over 100 ting hun skulle la seg inspirere av. Mener å huske at hun skulle legge ut en look pr dag, men så langt har hun vel laga 3? Det virker som det bare kommer unnskyldninger etter unnskyldninger, er det ikke det ene så er det det andre. Det kan selvfølgelig hende at hun bare har maks ufalks og er syk hele tiden, har ødelagt pc osv., men virker rart..Og jeg føler det er litt respektløst både for lesere og hvem det nå er som betaler henne for å blogge på fulltid..

Men sant skal sies, jeg liker bloggen hennes veldig godt - om man ser bortifra alt dette :P Hun skriver godt, fin design, flotte bilder - men dette irriterer meg såpass at jeg vurdere å slutte å besøke den.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun ikke vært syk nå etter nyttår da? Og har problemer med PCen sin nå?

Det må være lov å være borte fra jobben når man er syk. Selv om jobben er blogging.

Liker også denne bloggen godt :)

Skrevet

Jo, selvfølgelig kan alle være syke! Jeg forventer ikke at hun skal blogge hver eneste dag, og man må gjerne ta seg fri i perioder - men jeg syns det er for mye lovnader og for lite gjennomføring.

Skrevet

Jeg har lagt merke til dette jeg også. Men jeg kommer fortsatt til å lese bloggen hennes, for jeg liker den godt uansett

• Liker 1
Skrevet

*sukk*, hvorfor skal folk drive å lage slike tråder for å spekulere i andres elendighet støtt?

Heidi innrømmet vel at det ble en del tull før jul, og lovet bot og bedring etter nyttår. Det inspirasjonsprosjektet har hun flyttet over på forum-delen og inkludert forumbrukerne i fordi hun rett og slett hadde tatt seg vann over hodet med det.

At hun har vært syk nå etter nyttår kan vel ikke hun noe for! Hvem forventer vel at man skal poste sminkelooks når man har hodet i spybøtta?

At pcen har konka prøver hun jo å gjøre opp for as we speak:

http://www.heidioksendal.com/2011/01/bla-og-grønne-looks-med-ud-♥-nyc/

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tenkt det samme, og er litt irriterende at hun lover omtaler, inspirasjonsprosjekt og ditt og datt uten at det kommer. Samtidig forstår jeg at Heidi er en helt vanlig person med en veldig stor blogg med mye som må gjøres bak kulissene, så tar det egentlig veldig lite ille opp. Hun kommer alltid med noe annet gøy som vi kan lese på. Elsker bloggen til Heidi uansett :)

• Liker 2
Skrevet

Blir man syk, så blir man syk. Ikke noe å gjøre med det. Liker bloggen godt, og forumet er flott.

Skrevet

jeg tror hun har gått over til forum-aktivitet istedenfor, hun er veldig aktiv på forumet der på bloggsida sin. Like greit det, på forumet kan vi også kommunisere med henne og med hverandre. :)

Skrevet

Og jeg føler det er litt respektløst både for lesere og hvem det nå er som betaler henne for å blogge på fulltid..

Tror ikke Heidi får betalt for å blogge.....

Alle kan bli syke, Heidi er bare et menneske hun også.

Skrevet

Jeg liker godt bloggen hennes og leser den daglig. Har også kagt merke til det dere nevner, men det irriterer meg ikke forekøpig.

Skrevet

Liker bloggen hennes jeg:) At hun er syk eller at pcen er ødelagt er helt normalt...

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med bloggen hennes og forumet hennes.

Hvis jeg skulle satt krav til at hun skulle blogge så og så ofte, så hadde jeg betalt henne for det. Hun sitter faktisk og blogger helt gratis for DEG og leserne sine, uten å få et rødt øre for det. Det eneste er at hun får gratisprodukter og forhåpentligvis noen reklameinntekter.

Det er mye man har lyst til å gjøre, men man har faktisk et liv i tillegg, og ofte så løper tiden fra oss enten vi er bloggere eller andre ting. Og da må man faktisk prioritere andre ting enn ting man kanskje har lovet. Sånn er det bare. Det er gratis å lese bloggen hennes. Hun har RSS-feed på bloggen sin. Jeg foreslår at du legger henne til i en nyhetsleser sammen med flere andre bloggere, og så leser du innleggene når det kommer noen. Det er GRATIS! Du har ingen grunn til å sutre og sette krav!

Selv de som tar pause fra betalt jobb, slipper syting på forumer når de sitter på do med bøtte i fanget!

• Liker 4
Skrevet

Hehe, det var da ikke måte på! Det er selvfølgelig ikke et problem å være syk - som jeg også sa i mitt 2. innlegg. Problemet er jo lovnader som aldri blir noe av... At man lover ditten og datten, men ikke følger gjennom. Jeg ser ikke poenget med å love det i utgangspunktet? Da kan man jo heller overraske underveis!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...