Gjest Donna Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 For å få frem litt krøller i håret mitt pleier jeg å ha gele i håndkletørket hår - og så å liksom presse det sammen i hendene mine oppover så jeg løfter det og liksom får klemt til fall/krøller. Og så føner jeg det mens jeg klemmer. men da blir det så bustet og ser litt floket ut. Andre som har langt hår med fall/bølger i - har slike som ser våte ut - og som ikke ser floket og bustet ut. Hva er hemmeligheten?? Haster!
Gjest Shivani Skrevet 21. oktober 2003 #2 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har en slektning som har slikt hår og hun bruker et produkt fra Tigi som jeg ikke husker navnet på.. :oops: Det er et som er spesielt for sånt hår, og hennes hår blir mer "relaxed", mykere og stritter ikke.
Gjest Étoile Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 Sist jeg var hos frisøren hadde hun noe som heter Hypercurl fra Wella i håret mitt, klemte det opp og satte meg under varmehette - og vips krøller jeg ikke visste jeg hadde! Jeg har mye fall, men ante ikke at det kunne krølle seg så mye uten ruller. Frisøren sa at dette produktet ville få krøllene til å vare hele dagen, men det regnet jo selvfølgelig den dagen så fikk ikke testet det... Har sett at de selger Hypercurl på lookfantastic og der sparer man jo noen kroner. Når du føner håret bør du forresten bruke diffuser, da blir ikke krøllene så bustete.
Lilly Skrevet 21. oktober 2003 #4 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg bruker noe som heter Curl activator. Merke Osis fra Schwarzkopf. Kjøpte det på Nikita før, men er usikker på om de fører det lenger fordi jeg hamstret ved en anledning der jeg fikk forståelsen av at de skulle slutte med de produktene. Har sett det på andre salonger også. Nå er jeg så heldig at håret mitt bare krøller seg mer og mer, så jeg bruker den sjelden nå. Men den funker i hvertfall. Hvor brusete håret blir avhenger av hva du ellers gjør med det. Jeg fikk best resultat av å bruke den i hår som bare var fuktig, ikke vått. Jeg tørket det altså litt mer enn bare håndkle tørt. Føhner du tror jeg det er vanskelig å unngå at det bruser seg litt uansett hvilket produkt du bruker.
Gjest Zalomine Skrevet 21. oktober 2003 #5 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg dropper føneren, lufttørker håret. Bruker egentlig bare litt hårskum, i halvtørt hår gir best resultat. Men, jeg har ikke hår som er helt slik jeg vil, så kanskje jeg skulle prøve noe annet etterhvert. Frisørene hadde oppi noe sist gang, men hun fortalte meg ikke hva det var Det funka! Jeg tenkte ikke over å spørre heller....
Lillebi Skrevet 23. oktober 2003 #6 Skrevet 23. oktober 2003 Ikke føne det så veldig tørt (helst ikek føne det i det hele tatt..). Mye hårskum, klemme det sammen og ikke børste gjennom håret.
Gjest Donna Skrevet 23. oktober 2003 #7 Skrevet 23. oktober 2003 jeg prøvde dette med mye hårskum i kveld - og det funket !!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå