AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Heisann alle sammen Har hørt så utrolig mye bra om Dermalogica at jeg tenkte å begynne selv med dette merket Jeg har normal hud, men i perioder kan partiet rundt munnen være litt sensitivt og huden kan også være litt tørr av og til. Jeg liker produkter som har masse fuktighet! Har noen greie på hva slags produkter som kan passe meg? hva er deres favoritt produkter fra Dermalogica og hva slags type hud har du?
Skylines Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 For normal hud kan jeg anbefale: Rens: Essential Cleansing Solution. Krem: Skin Smoothing Cream. Øyekrem: Total Eye Repair Maskene liker jeg ikke, da ville jeg heller sett på Decleor Hydra Floral!
FantasDick Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har "normal" hud; kan bli litt tørr, kan få tette porer, men ellers uproblematisk og pen. Jeg bruker Special cleansing gel året rundt, Active moist i sommerhalvåret og Skin smoothing cream i vinterhalvåret.
Gjest Charming Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Jeg ville tatt meg en tur uten sminke itl en hudpleiesalong der de selger Dermalogica og få de til å se på huden din og anbefale deg noe. Jeg gjorde det første gangen jeg kjøpte Dermalogica-produkter. Det viste seg at rensen hun hadde anbefalt var altfor sterk for min hud - så jeg gikk faktisk bare ned igjen med hele rensen og lot henne se den røde huden min og jeg fikk en ny annen rens straks. Da var det verdt de pengene ekstra det kostet å kjøpe dem i salong i stedet for på nettet. Brukt de samme produktene i flere år nå og bestiller konsekvent på Strawberrynet. Har selv normal hud. Generelt få kviser, men hender det dukker opp en her og en der rundt munnen osv (hvis jeg ikke bruker Dermalogica vel og merke), litt fet hud på nesa og partiet rundt mens er ofte tørr i kinnene. Bruker selv Essential Cleansing Solution sammen med Skin Smoothing Cream.
Skylines Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Special Cleansing Gel kan bli for sterk for mange, da den inneholder såpe. Men hvis du er usikker, spør om å få prøver på forskjellige renser:)
Gjest Charming Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Special Cleansing Gel kan bli for sterk for mange, da den inneholder såpe. Det er den jeg reagerte på første gangen.
rebus Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 takk for svar rensene; gelen og solution'en; skal den også brukes til å vaske bort sminke eller må man ha en egen sminkefjerner for det? Skal det kun brukes som en krem eller vaskes bort etter man har smørt seg inn med den?
Gjest Charming Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Jeg bruker rensene til å fjerne sminke (ikke øyesminke vel og merke) samtidig som jeg renser huden hvertfall. Og kremen skal du la trekke inn som en vanlig hudkrem du kjøper på H&M. Ikke vaskes av
rebus Skrevet 18. januar 2011 #9 Skrevet 18. januar 2011 Okei, takk for svar kjøper dere på nett - isåfall hvilken nettside eller kjøper dere i butikk?
FantasDick Skrevet 18. januar 2011 #10 Skrevet 18. januar 2011 SCG tar all makeup'en min, også maskara, men jeg bruker ikke vannfast. Jeg bestiller på Look Fantastic, tipper det er billigst der.
rebus Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Er det slik at du kan få tilbakebetalt toll osv der? å ta bilde av kvittering og maile EDIT: og frakt på den siden? Endret 18. januar 2011 av rebus
Rosebud Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 Jerseybeautycompany.com er billige på Dermalogica-produkter Anbefaler øyekremen total eye care fra dem, den er fantastisk Og daily microfoliant er veldig god på de dagene man ikke bruker vanlig skrubb.
Gjest Charming Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 Jeg bestiller konsekvent fra strawberrynet.com Her får du tilbakebetalt eventuell toll (jeg har aldri måttet betale det), ved bare å scanne kvittering eller ta bilde og laste opp. Pengene kommer fort inn på konto igjen. I tillegg er frakten gratis. Regnet på det en gang og det ble en del billigere enn lookfantastic.com. I tillegg får du lojalitetsrabatt på strawberrynet
Skylines Skrevet 18. januar 2011 #14 Skrevet 18. januar 2011 Ebay har bra utvalg! Om du ikke er trygg på det, har prettyskin4less Dermalogica. De skriver ned frakten.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #15 Skrevet 1. februar 2011 Skylines: Hvordan klarer du å bestille hudpleieprodukter og sminke fra ebay?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #16 Skrevet 1. februar 2011 Skylines: Hvordan klarer du å bestille hudpleieprodukter og sminke fra ebay? Krever mot, innsats og gå-på-vilje!! Heh.. Hva er spørsmålet egentlig? Hvordan man trykker på "buy now" og har paypal-konto, eller hvordan man tørr å kjøpe slike ting derfra? Om det er sistnevnte kan så er det faktisk mennesker som selger på eBay som hobbybutikker. Selger de dårlige produkter får de dårlig feedback, får de masse dårlig feedback kan eBay stenge de.
Gina_ Skrevet 2. februar 2011 #17 Skrevet 2. februar 2011 Jeg digger Skin Smoothing Creme, har også en rimelig normal men litt sensitiv hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå