Gå til innhold

Er dette en perfekt kropp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hm.. er det ikke en mann da? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tjah... Menn pleier ikke ha litt mer maskuline hender, men folk er jo forskjellige... Og folk pleier å gå gjennom puberteten også, noe denne mannen ikke har gjort, dersom det er en mann.

Hvis det er en mann, greier ikke jeg å se det, men det spiller ingen rolle for omtrent alle bilder bli photoshoppa, så de har jo fjerna de maskuline delene.

Endret av Yme
Skrevet

hahahaha den "filmen" øverst til høyre :fnise:

Det er ikke noe å le av... Sånt forvirrer legninga mi :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe å le av... Sånt forvirrer legninga mi :sjenert:

Tenner man på androgyne eller smale, gutteaktige kropper så er det den risikoen man må ta. ;)

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Hadde ikke sagt nei, men hadde heller ikke jaktet nevneverdig. En schtramm timeglassfigur = win.

Gjest HunterLady
Skrevet

Den fantes ikke fin i mine øyne. Hadde kanskje hjulpet om dama var pen i ansiktet..

Skrevet

La først og fremst merke til den snåle drakta jeg.. så det betyr vel nei gjerne? :gjeiper:

Skal en absolutt vurdere kroppen så har hun litt små pupper i forhold til tykkelsen på lårene. Er noe det i de som sies at riktige proprosjoner er viktigst. Så nei hun har vel ikke en "perfekt kropp" men helt vanlig og noen en kunne vært sammen med hvis hun var ålreit ellers.

Skrevet

NEISIERDUDET?!

JADETSIERJEG

Unødvendig.

:klø:

Skrevet (endret)

:klø:

Reknar med at du hinta til at jenta på bilete såg ut som ein mann. Om du ikkje gjor det, my bad. ;)

Endret av Raina
Skrevet

Hu/han så rar ut, i tillegg var det ikke antydning til bryster så jeg tror ikke dette er en type alle menn faller for nei..

Skrevet

Reknar med at du hinta til at jenta på bilete såg ut som ein mann. Om du ikkje gjor det, my bad. ;)

Ja, og hvorfor var det unødvendig?

Skrevet

Ser at noen mener det er en gutt, men jeg svarer som om hun ikke er det. Nei, hun har ikke perfekt kropp, ikke antydning til pupper og merkelig liten overkropp ellers også. Generelt ikke "voloptuos"/yppig nok. Men når man først snakker om "for spinkel, guttete osv" har jeg vel sett verre modeller enn dette også.. Synes f.eks. hun har ganske ålreite bein.

Skrevet

Nei, dette er langt fra perfekt i mine øyne.

Hun har alt for lite kurver. Flat rompe, små bryster, smale hofter, m.m.

Nei takk! Gi meg heller ei med timeglassfigur.

Skrevet

Ja, og hvorfor var det unødvendig?

Fordi det er unødvendig å hinte til at ei som du veit er jente, egentleg er ein mann. Trur du kanskje ikkje at det er litt sårande for dei jentene som faktisk har same kroppstypen som ho på bilete?

Gjettar at du er av det fyldige slaget?

Skrevet

Fordi det er unødvendig å hinte til at ei som du veit er jente, egentleg er ein mann. Trur du kanskje ikkje at det er litt sårande for dei jentene som faktisk har same kroppstypen som ho på bilete?

Gjettar at du er av det fyldige slaget?

Hva? Jeg vet vel ikke at det er en jente! TS har vel ikke lagt ut bilde av seg selv?

Jeg mener at det er godt mulig at det er en gutt!

Nei, jeg er absolutt ikke av det fyldige slaget, tvert i mot!

Fy faen, for noe dumt! :klaske::roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...