Gå til innhold

Er dette en perfekt kropp?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du om noe som er så individuelt? Hva er det du er ute etter? Det finnes ikke noe riktig svar. Noen liker det, andre ikke.

Skrevet

Hvorfor spør du om noe som er så individuelt? Hva er det du er ute etter? Det finnes ikke noe riktig svar. Noen liker det, andre ikke.

Ja, det er individuelt, men visse kroppstyper blir ofte vurdert som spesielt vakre av MANGE mennesker.

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg er ikke mann, men bifil dame så jeg svarer alikavell.

Jeg synes ikke dette var en tennende kropp. Jeg liker litt mere kurver på kroppen.

• Liker 1
Skrevet

Alle kropper er vakre på sin måte.

Men om den er attraktiv for meg? Nei.

• Liker 3
Skrevet

Jeg trodde ærlig talt det var en mann først. Syns det er litt for lite kurver til at det er attraktivt for min del.

Skrevet

Hun hadde ikke rompe jo. Likte ikke måten hun sto på, fikk ikke særlig bra inntrykk på grunn av vinkelen. Men jeg ser at dama har små hofter, noe jeg ikke synes er så fint, for det blir så "guttete".

Ser ikke ut som hun har noen særlig midje heller, veldig rett kropp. Not my style.

Skrevet

Tja, hvorfor ikke? De færreste hadde sagt nei til henne. :)

Skrevet

Nei, det er ikke en perfekt kropp. Noe få kropper er.

Skrevet

Som modell var hun fin, men jeg synes ikke hun har perfekt kropp og jeg ble ikke tent av den. Ikke ei jente jeg ville valgt meg ut for å ha sex med, for å si det sånn (gitt at jeg var i en situasjon hvor jeg kunne fritt velge, da hadde jeg valgt noen litt annerledes).

Skrevet

Hvorfor er det ingen som kommenterer at jenta er helt flatbrystet? Jeg synes det var veldig iøynefallende på henne. Og hvorfor spør du et sånt spørsmål, ts. Vet du ikke at menn flest liker kurver, og mange liker store bryster. De fleste liker kanskje middels store bryster. Men bevares, jenta hadde jo fin kropp ellers, så sikkert en del som tenner på henne likevel.

Skrevet

Jeg tenner ikke på henne, men det gjør jeg uansett ikke, uansett kropp, jeg tenner på personen.

Men ut i fra det jeg ser så synes jeg hun er veldig vakker

Skrevet

Hvorfor er det ingen som kommenterer at jenta er helt flatbrystet? Jeg synes det var veldig iøynefallende på henne. Og hvorfor spør du et sånt spørsmål, ts. Vet du ikke at menn flest liker kurver, og mange liker store bryster. De fleste liker kanskje middels store bryster. Men bevares, jenta hadde jo fin kropp ellers, så sikkert en del som tenner på henne likevel.

Menn flest?

Og kven er så du som veit kva menn flest likar? Eg veit om ein god del mannfolk som elskar flatbrysta jenter, som ikkje har så mykje "kurver". Og nei, dei er langt frå homofile.

Skrevet (endret)

Rent fysisk så er ikke det der en kropp som tenner meg.

Hadde jeg møtt en tøff og intresang dame med sånn kropp, hadde det vært kropp som tente meg.

Endret av Yme
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...