Pimp Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Lurer på hvorfor det er så mange som velger å spørre her istedenfor å google? Toppen av kransekaka var en som lurte på om det gikk buss fra Tønsberg til Oslo kl.14 samme dag (eller noe sånt). Google gir svar på under 1 minutt, faktisk.. Endret 17. januar 2011 av nihilisten
per78 Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Kan det tenkes at folk ønsker å høre andres meninger og dele erfaringer med hverandre? :gjeiper: Enig at man kan google seg til det, men er vel hyggeligere å spørre i et forum, for da får man respons, selv om noen av spørsmålene kan være litt sære..
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Google er tydeligvis undervurdert. Masse spørsmål på forumet her der det finnes ett klart fasitsvar, og dte trolig hadde tatt kortere tid å søke på Google enn det tar å lage en ny tråd med spørsmål.
CafeLatte Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Heheheh sant sant . Du kan også google hva som helst det første som kommer opp som søkeresultat er kvinneguiden. 2
Gjest Blubberella Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Ja som CafeLatte sier, så får man jo link hit uansett hva man søker på, så kanskje de tenker at de liksågodt kan gå rett inn hit, til selve visdommens kammer? 2
mysan Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Heheheh sant sant . Du kan også google hva som helst det første som kommer opp som søkeresultat er kvinneguiden. Artig det der, det skjer stadig Egentlig litt irriterende, for når jeg søker så leter jeg etter svar, ikke kreti og brødrene hans sine personlige meninger.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Jeg tror hovedgrunnen er at de ønsker en liten debatt og vil høre andres mening. Er derfor jeg gjør det.
Pingting Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 men det er jo greit om noen ønsker andres meninger - og mange er flinke til å uttrykke at det er nettopp det de er ute etter. Men når man får spørsmål av typen "hvor mange kalorier er det i grønne epler?" eller "hvilken dato skal Lady Gaga spille i Oslo?" så er det rimelig poengløst synes jeg. Ikke bare er det raskere å finne svaret selv, men man har også stor sjanse for å faktisk få riktig svar - ikke bare en masse bastante meninger fra noen som har "hørt noe". Også slipper man anoreksibeskyldninger og at alle skal mene noe om musikksmaken din. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Jeg tror hovedgrunnen er at de ønsker en liten debatt og vil høre andres mening. Er derfor jeg gjør det. Greit nok der det finnes flere syn og sider av en sak. Men der det finnes en fasit, slik som eksempelet fras TS, er det ikke mye å debattere.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Lurer på hvorfor det er så mange som velger å spørre her istedenfor å google? Lurer på hvorfor de gidder eller tør, særlig når man ser hvor mange merkelige (men likefullt bastante, detta kan vi!) svar folk kommer med. Så har man en lengre diskusjon gående om hva som er fakta og ikke, før endelig noen slenger en link på bordet. Tråden lever imidlertid videre med ørten irrelevante digresjoner om hva tanta til naboen gjorde den gangen hun opplevde noe som igrunn ikke var i nærheten. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå