Gjest gjest31 Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Hvorfor er det så jævlig mange som må diskutere kukkstørrelser i flere tåder på en gang. Nå er det nok for en stund.... 3
Suzy Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Hvorfor er det så jævlig mange som må diskutere kukkstørrelser i flere tåder på en gang. Nå er det nok for en stund.... Fordi det engasjerer og proviserer - og det får mange, mange, mange til å delta i debatten, tror jeg. Også ønsker vel alle å være "riktige", så slike tråder bygger opp under usikkerhet, mindreverdighetskomplekser og dårlige erfaringer - noe som også fyrer opp under debatten på effektivt vis. 1
HopelessFear Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Skjønner virkelig ikke hva folk ser i de emnene. Helt idiotiske stadpunkt. 1
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Skjønner virkelig ikke hva folk ser i de emnene. Helt idiotiske stadpunkt. De ser en sjanse til å tråkke på oss menn. 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Tja, de er vel ikke mer annerledes enn andre overfladiske tråder om silikonpupper eller ei, hvorfor asiatiske damer er bedre enn norske eller om en mann bør ha forhuden inntakt eller ikke??
Suzy Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Tja, de er vel ikke mer annerledes enn andre overfladiske tråder om silikonpupper eller ei, hvorfor asiatiske damer er bedre enn norske eller om en mann bør ha forhuden inntakt eller ikke?? Sant nok - og de tar utgangspunkt i usikkerhet og ønsker om å såre og provosere - og treffer som regel blink. 1
Kosemose Skrevet 17. januar 2011 #8 Skrevet 17. januar 2011 Amen! Fæle damer som driver og prøver å psyke ned normale menn, ja for hva kan ellers formålet med disse trådene være? Forøvrig tenker jeg at mennesker som bare MÅ fortelle hvor ille det er med menn med en diameter og cm under ditt og datt, er mennesker som ikke har injurierende kraft. Bare så synd at så mange menn ikke skjønner det og lar seg provosere/psyke ned av disse trådene. De som skriver sånt er mennesker som trenger å tråkke ned andre for å heve seg selv. Mistenker at det er mange menn som utgir seg for å være kvinner som skriver disse innleggene og. 1
Gjest Nanette Skrevet 17. januar 2011 #9 Skrevet 17. januar 2011 OK.. Jeg har ikke skrevet i noen pikktråd tidligere, men herregud, det må da gå an å få diskutere ting uten at folk skal føle seg tråkka på, og såvidt jeg husker er dette et kvinneforum og ikke et herreforum så da får herremennene holde seg unna da hvis de ikke tåler å lese hva som opptar kvinner. Og jeg er helt sikker på at formålet med slike tråder ikke er å tråkke noen ned. Hva med alle menn som diskuterer puppestørrelser? Eller kvinnelige kjønnsorgan, er da det samme vel! Skal damer føle seg tråkka på fordi noen menn liker de annerledes enn hvordan de er selv? Det blir bare for dumt. 1
Norna Skrevet 17. januar 2011 #10 Skrevet 17. januar 2011 Men vi diskuterer seksualitet, ikke kjærlighet. Helse og indikasjon på tilgang til ressurser er veldig betydende for seksualdriften vår enten vi vil det eller ikke. Kjærlighet er en helt annen verden. Og det går faktisk an å like bra kuk og også like annen sex. Forskjellige måter å ha det deilig ilag på. Det virker for noen som dette er så gjensidig ekskluderende, sår? Eller der det monogami-tyrannitet som grafser i rasstuten? 1
Suzy Skrevet 17. januar 2011 #11 Skrevet 17. januar 2011 OK.. Jeg har ikke skrevet i noen pikktråd tidligere, men herregud, det må da gå an å få diskutere ting uten at folk skal føle seg tråkka på, og såvidt jeg husker er dette et kvinneforum og ikke et herreforum så da får herremennene holde seg unna da hvis de ikke tåler å lese hva som opptar kvinner. Og jeg er helt sikker på at formålet med slike tråder ikke er å tråkke noen ned. Hva med alle menn som diskuterer puppestørrelser? Eller kvinnelige kjønnsorgan, er da det samme vel! Skal damer føle seg tråkka på fordi noen menn liker de annerledes enn hvordan de er selv? Det blir bare for dumt. Min kommentar gjaldt igrunnen alle lignende tråder, som Gorgon så fint refererte til - tråder om at norske damer er dritt og det bare er asiatiske som teller, at alle med store pupper er håpløse/eller med små... slike tråder har vel bare som formål å såre og opprøre så langt jeg kan se. Det mangfoldet som eksisterer ellers i verden komemr ikke på noen måte til syne på KG. Om man taler for det så er man håpløst politisk korrekt eller bare juger (evt forherliger seg selv) er det jevne refrenget. 1
KaDust Skrevet 17. januar 2011 #12 Skrevet 17. januar 2011 Er ikke vanskeligere enn å ignorere de? Det gjør jeg, og funker fett.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. januar 2011 #13 Skrevet 17. januar 2011 Folk skal nå få diskutere hva de vil, for meg holder det at mannen har kuk! 1
Realisten Skrevet 17. januar 2011 #14 Skrevet 17. januar 2011 Jeg heter Knut og jeg har stor tut. Noen synspunkter på dette? Kjør debatt!
Gjest Nilens kilde Skrevet 17. januar 2011 #15 Skrevet 17. januar 2011 Det er "noe" som går igjen her.. ikke bare disse trådende, men hva det eksakt er kan man ikke spekulere i åpenlyst. Det er en hunger som ikke bare kommer av et ensidig kosthold utelukkende bestående av middagspølser med ketsjupp, det er også lysten til å kvitte seg med sin nåværende livsstil og tanken på at slikt ikke bare skjer over natten blir tydeligvis for mye. Da er det bedre å være i sin tisseMANNsboble på KG
Gjest Sommertid Skrevet 17. januar 2011 #16 Skrevet 17. januar 2011 Jeg kunne godt vert uten de trådene, men tar meg i å svare i dem igjen og igjen... Blir så provosert av alle disse som mener at en stor penis er det eneste som duger. 2
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. januar 2011 #17 Skrevet 17. januar 2011 Blir så provosert av alle disse som mener at en stor penis er det eneste som duger. Kanskje de sier det for å provosere, eller fordi de er menn som tror kvinner bare vil ha det stort.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #18 Skrevet 17. januar 2011 Hvorfor er det så jævlig mange som må diskutere kukkstørrelser i flere tåder på en gang. Nå er det nok for en stund.... Det er nok fordi det har kommer veldig mange veldig unge inn på forumet i det siste.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #19 Skrevet 17. januar 2011 Det er nok fordi det har kommer veldig mange veldig unge inn på forumet i det siste. Unge liker det stort mer enn ikke-fullt-så-unge gjør?
Gjest Shrimp Jambayla Skrevet 17. januar 2011 #20 Skrevet 17. januar 2011 Noen vet ikke helt hva en vil og overdriver, akkurat som å slenge på halleluja etter man har sagt noe som en synes er av betydning og vil forsatt ha mer ut av det etter punktumet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå