Sunshine Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 På Ebay får man opp mange treff når man søker på Mac makeup brush set. http://shop.ebay.com/i.html?_kw=mac%20makeup%20brush%20set&_fcid=154&_jgr=1&_localstpos=&_stpos=&gbr=1 Tror dere de er ekte (de sorte lengre ned på siden)?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 De fleste der var ikke ekte, men det er jo umulig å vite hvilke du mener. Alle er jo svarte For meg så alle fake ut, bortsett fra kanskje de som var LE-sett. Tartan Tale for eks. Men LE-kostene er uansett ikke noe å samle på.
Sunshine Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2011 De første på siden var beige/brune i skaftet og de regner jeg med ikke er ekte.
Sunshine Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2011 Hvordan så du forresten hva som var LE-set (hva er det forresten?).
Gjest BabyBlue Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Hadde vært ganske skeptisk til å kjøpe sminkekoster over nett, spesielt når det er sider som e-bay. Der er det lett å lure folk... Hadde heller bestilt fra nettbutikker som samarbeider med leverandører fra mac osv?
Lykkelitenen Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Det ligger gode guides til å skjelne ekte fra falske macbørster der ute. Anbefaler sterkt å søke etter disse og lese dem, da får du gode retningslinjer å se etter. Noen norske bloggere har også skrevet om hvor man får ekte macprodukter, så lønner seg å se der også. Anbefaler hildechristina.com, heidiøksendal.com og mallo88.blogg.no! (jeg har det travelt så får ikke leitet det opp til deg, beklager!)
Sunshine Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2011 Tusen takk! Nå har jeg lest meg opp litt og vet hva jeg skal se etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå