stylish Skrevet 17. januar 2011 #1 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hei Hva definere derre som drømme mannen ? Endret 17. januar 2011 av stylish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Del Skrevet 17. januar 2011 Siden du bruker anførselstegn, så mener du kanskje at denne "mannen" egentlig er en kvinne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stylish Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Siden du bruker anførselstegn, så mener du kanskje at denne "mannen" egentlig er en kvinne? Hæ,hva snakker du om? jeg lurer bare på hva derre definerer i ordet drømme mannen "enkelt og greit:) Hvordan han ser ut,hvordan han burde oppføre seg osv og hva som gjør han attraktiv i derres øyne og hvordan han kan se ut? hva ser derre i en typisk drømme mann,må han være sterk og holde på meningene sinne og må han kun bry seg om deg,må han ha god humor,er det viktig at han ser sunn ut og ser godt ut og bryr seg veldig om seg selv? Er bare meget nysjgerig på andres meninger i dette felter,som derre ser. Endret 17. januar 2011 av stylish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Del Skrevet 17. januar 2011 Kan ikke du som starter tråden begynne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stylish Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Kan ikke du som starter tråden begynne da? Det kan jeg vettu,han skal være morsom,spennende,mystisk,ha fine øyne,god og snakke med og flink til og forstå meg og minne valg. Beskrive følelser,populær blant venne minne og se bra ut og være smart,være der for meg når jeg trenger det mest og ikke minst ha mye energi og fine øyne og fokusere positivt selv ved de værte situasjoner. Endret 17. januar 2011 av stylish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #6 Del Skrevet 17. januar 2011 En som har livserfaring på godt og vondt, men som har vokst på og blitt reflektert/klokere på opplevelsene og ikke blitt bitter, kynisk.. eller har sterke humørsvinginger. Jeg ønsker helst noen som det går ann å selvsagt ha gode samtaler med, som er interessert i viktige temaer, men som samtidig også er litt avslappet og ikke tar alt i livet grav alvorlig. En person som har beholdt noe av barnet i seg. Som liker å leke, liker å le sammen med meg, og som tåler litt tull og tøys innemellom. Igrunnen rett og slett en person som er litt lik meg. Som har noenlunde de samme verdiene, ønskene, livsstil.. Selvsagt kan visse forskjeller være berikende.. men ikke hvis de er på en slik måte at det er så store forskjeller at det blir umulig å bli glad av å være rundt mennesket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. januar 2011 #7 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Det kan jeg vettu,han skal være morsom,spennende,mystisk,ha fine øyne,god og snakke med og flink til og forstå meg og minne valg. Beskrive følelser,populær blant venne minne og se bra ut og være smart.Ha stor muskler og bra kropp,være der for meg når jeg trenger det mest og ikke minst ha mye energi og fine øyne og fokusere positivt selv ved de værte situasjoner. Er du homofil ettersom du står regga her som mann og er ute etter en mann selv? Men hvis du nå allikevel skulle være kvinne, så har du jaggu mange urealistiske og helt overfladiske preferanser gitt. Endret 17. januar 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stylish Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Er du homofil ettersom du står regga her som mann og er ute etter en mann selv? Men hvis du nå allikevel skulle være kvinne, så har du jaggu mange urealistiske og helt overfladiske preferanser gitt. Siden du bruker tiden din på og sjekke ut andres info og ikke svarer logisk på det jeg spør om, svarer jeg tilbake kun for og tilfredstille din homofile-usikre hjerne eller hvilken sykdom du måtte ha. Nei jeg er ikke homofil,du er derimot temelig usikker på deg selv siden du svarer på den måten og mangler logisk inteligens. Gullfisk hjerne om du har hørt om det, er tegn på sykdomen du kan ha pådratt deg i løpet av årene du har levd eller gen feil. Livet er læring,du kan godt stå fast i samme fotspor resen av livet.Lykke til på veien mr gull fisk før du går ned i jorda og ingen husker deg,din jord klump. Endret 17. januar 2011 av stylish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå