AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Har en kjæreste som er fantastisk på alle mulig måter, men i senga legger jeg merke til at han sjelden blir ordentlig stiv, og av og til blir han ikke stiv nok til at det er mulig med penetrering. Vi er fremdeles nyforelska så skulle jo tro at dette ikke skulle være noe problem nå, og jeg har ikke vært borti dette før med noen andre gutter. Forsøkte å ta det opp med han i går for å finne ut om det var bare meg det hadde vært slik med, eller om det var sånn med eksen hans også (bare oss to han har hatt sex med). Han sa at han ikke huska helt hvordan det var med eksen, men at han trodde det var omtrent det samme. Spurte hvordan det var når han koste seg med seg selv alene, og da fikk jeg til svar at det var så lenge siden at han ikke huska det. Forsøkte å ikke gjøre noen stor sak av dette for er redd det skal gå på selvfølelsen hans. Han hadde prestasjonsangst de første gangene vi skulle ha sex og da gikk det ikke, men han sier selv at han er mer over det nå og jeg har jo lagt merke til selv også at han er mer avslappa i forhold til sex med meg. Forsøkte å ymte frampå at det kanskje kunne være en ide å gå til en lege for å se om det er noe feil bare sånn for å utelukke det, men tråkket tydeligvis (og ikke helt uventa) på en nerve der. Han mener dette ikke er noe problem ettersom penetrering stort sett er mulig, jeg selv mener at det er noe som kan være unormalt (ikke nødvendigvis medisinsk) fordi han rett og slett nesten aldri blir ordentlig stiv, og selv etter å ha befølt hverandre og kyssa er han fremdeles slapp. Han kan ha ganske så stivt morrabrød, men så fort jeg begynner å ronke han eller lignende, blir han slappere. Forstår meg virkelig ikke på dette, og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Kan det høres ut som om han er aseksuell? Selv om han har jo lyst til å ha sex med meg og er ofte den som tar initiativ. Hva ville dere gjort i min situasjon?
Stefan Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Så lenge han får normale morrabrød, er det sjeldent noe fysisk galt. Han har nok en form for prestasjonsangst, i og med at han visner når du begynner å ta på ham. At han tar initiativ er også veldig positivt, for da er sjansen mindre for at det er aseksualitet. Du skriver også at dere er nyforelskede, så det kan tenkes han bare bruker lang tid på å få et avslappet forhold til det hele. En tilnærming kan være å onanere sammen. Se hvordan han fungerer da. Uten at han kanskje skjønner helt hvor du vil. Dersom det varer og varer, og han ikke viser noe mer interesse til å gjøre noe med det, ville jeg tatt det opp og fortalt ham hvor viktig det er for deg at han får sjekket det opp, fordi du er bekymret for helsa hans. 2
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Høres heller ut som han har opplevd noe som har satt sine spor i han... 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Tusen takk for svar! Det hjelper alltid å høre hva andre mennesker syns. Likte ideen med å prøve og onanere sammen, det skal jeg prøve meg på. Har jo også vært litt redd for å ta det opp med han fordi jeg ikke vil at han skal tro at dette er noe stort problem for meg, noe det altså ikke er for denne fyren er drømmemannen på alle mulig andre måter og god i senga på andre måter.
Norna Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Høres heller ut som han har opplevd noe som har satt sine spor i han... Dette...viktig med det tillitsforhold + kanskje han har fantasier? Mange menn kan trikse med å koble over til fantasi når de har sex for å holde seg stiv, men det går ikke i lengen, og ikke alt menn har lyst til er så sosialt akseptabelt så bruk tid og utvikl et forhold basert på tillit og respekt i henhold til fantasier.
I Grosny Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 4Tanker. Hvis han vil for mye, så er det en hindring. Når han først kommer inn kan han stivne bedre der inne. Det er uansett godt for han om du koser med kuken, enten med hender, munn eller andre kroppsdeler. Uansett om den er myk eller stiv, så er det godt med kos, og den kan stivne i løpet av kosen. Hvis han er småfeit, så kan blodtrykket være litt uheldig. Fysisk trening er en kur, som også øker testosteron-nivåetr.
Avalon Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Min kjæreste var også slik helt i begynnelsen, vi pratet en del om det. Det var nok prestasjonsangst som lå bak, nå er det mye bedre, bortsett fra når han har vært på fylla 2dager på rad
Gjest jente21 Skrevet 17. januar 2011 #8 Skrevet 17. januar 2011 Les denne Helt enig i at han burde sjekke det opp. Problemet vedvarer sikkert også fordi han er redd for at det skal skje. http://www.lommelegen.no/860223/sexlyst
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #9 Skrevet 17. januar 2011 Kanskje er han redd for Vagina Dentata?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #10 Skrevet 17. januar 2011 Bør kanskje sjekke det opp ja, men ikke lag noen stor sak ut av det, kan skje den beste, og det kan gjøre det verre hvis man krangler/gjør stor sak ut av det! For å komme over kneika kan det også hjelpe med en penisring/pumpe (evt. begge deler) for å gjøre han hard nok til å gjennomføre noen ganger.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 Trene PC-musklene er ikke bare for kvinner altså!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 Jeg tror at i dette tilfellet kan det eksistere et medisinsk problem, ikke bare et psykologisk årsak. Jeg tror det er "a must" at han får den sjekket av en lege (en Urolog, kanskje). Har du lagt merke om han er stiv på en spontan måte når han våkner opp om morgenen ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå