Gå til innhold

Slettet

Fremhevede innlegg

Gjest Katten.
Skrevet

Vent litt, prøver dere faktisk å si at jentene liker meg for den jeg er, og ikke størrelsen på kuken min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Uansett, jeg tror de fleste kvinner liker den penisen som henger på den karen din elsker,

Og hvorfor tror du det?

Dette synes jeg blir veeeeldig irrasjonellt.

Det er fullt mulig å elske begge deler. Det blir som med hengepupper og celluit. Det er få som elsker celluit bare fordi man elsker personen som har det.

Hun Norna her inne ser ut til å et litt forskrudd syn på visse ting! Hvor gammel er du Norna, om jeg for lov til å spørre?Du virker litt "forstyrret"?;)

Liker deg Stefan, du har mange bra og fornuftige innlegg; keep up the good work :jepp:

Nais, ty til personangrep og gruppedannelse. Det er gutten sin det!

Dersom saken er ikke god nok lengre (eller man selv ikke er så sterk) så må du bare gi opp, dette nytter nok ikke.

Hvordan kan det å gå bak ryggen på partner ikke være utroskap da?

Jeg har ikke snakket om å gå bak ryggen på noen.

Endret av Norna
Skrevet

Det å være utro er å gå bak ryggen til noen. Eller skjønner du ikke hva du selv skriver?

Selvsagt så liker jeg alt på den dama jeg elsker. Hengepupper som cellulitter. Det er jo slik man holder sammen år etter år. Tenk alle parene som har vært lykkelige sammen i snørrogførti år. Det kan man jo ikke om man tenker så overfladisk at man dumper noen grunnet tyngdekraft og naturlig alderdom. Det blir for dumt når man dumper noen fordi puppene blir tatt av tyngdekraften. Det er jo helt naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...