Gå til innhold

Slettet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sier meg fullstendig enig med Sobril og andre tilhengere av penis i alle størrelser og former!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier meg fullstendig enig med Sobril og andre tilhengere av penis i alle størrelser og former!

"tilhengere av penis"... Hmmm... Vel, det skapte noen rare bilder i mitt hode.

Skrevet

"tilhengere av penis"... Hmmm... Vel, det skapte noen rare bilder i mitt hode.

:lur:

Skrevet

Jeg er en mann, og elsker min egen pikk. Tar jeg på den, blir den kosete og vokser seg stor. Hadde ikke orket å leve uten den. Does that make me gay ? :(

:fnise:

Har du et navn for den ? (f.eks. "liten Ola", osv ?!!!) (har hørt at noen menn liker å gi den et navn )

Skrevet

Har du et navn for den ? (f.eks. "liten Ola", osv ?!!!) (har hørt at noen menn liker å gi den et navn )

Har desverre ikke døpt den enda.

Men synes ikke det er noe sjarmerende å kalle den "liten Ola".. Det er jo like sjarmerende som å kalle den "småen" eller "Spelevinken". Ikke så mandig det må jeg si. Jeg har tross alt 15 hår på brystet, og er en Mann med stor M.

Nei, det må nok bli noe slik:

"THE PENETRATOR"

"THE EXPANDER"

"THE UNTAMED ONE"

Kan sikkert lage noen utrolig gode filmer med de titlene/navnene også!!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor være sammen med en du vil være utro mot?

Fordi det er forskjell på kjærlighet og seksualitet?

Fordi hun er den skarpeste kniven i skuffen...

Enda mere verbal mishandling...Ja du er sikkert litt av mann du. :sarkasme:

• Liker 1
Skrevet

Har desverre ikke døpt den enda.

Men synes ikke det er noe sjarmerende å kalle den "liten Ola".. Det er jo like sjarmerende som å kalle den "småen" eller "Spelevinken". Ikke så mandig det må jeg si. Jeg har tross alt 15 hår på brystet, og er en Mann med stor M.

Nei, det må nok bli noe slik:

"THE PENETRATOR"

"THE EXPANDER"

"THE UNTAMED ONE"

Kan sikkert lage noen utrolig gode filmer med de titlene/navnene også!!

Hårek den HardBalne ;-)

Gjest Katten.
Skrevet

En kamerat som først døpte sin "Frodo", for så å omdøpe ham til "Gandalf".... Gjett om jeg tar det opp på hver fest vi er på! :D

Skrevet

Jeg vil ha en utro jente. Ei som elsker og vere "slem"... Hvor rar er mann ikke da??

Skrevet

Jeg vil ha en utro jente. Ei som elsker og vere "slem"... Hvor rar er mann ikke da??

Mer vanlig enn du tror, mange jenter er også sånn. :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Enig med deg! Hurra for pikk :)

Skrevet

Fordi det er forskjell på kjærlighet og seksualitet?

Enda mere verbal mishandling...Ja du er sikkert litt av mann du. :sarkasme:

Nei, jeg er ikke litt av en mann. Jeg er en hel mann. Men jeg skjønner jo at du og dine likesinnede bare ser oss for en ting. Patetisk, kaller jeg det.

Mener du det kjærlighet når man går bak ryggen på en annen, så tror jeg at påstanden min om kniv og skuff passer perfekt.

Skrevet (endret)
Men jeg skjønner jo at du og dine likesinnede bare ser oss for en ting.

Så du har et begripelsesproblem.

Mener du det kjærlighet når man går bak ryggen på en annen, så tror jeg at påstanden min om kniv og skuff passer perfekt.

Ja, vi har tydeligvis et begripelsesproblem.

Jeg har forresten aldri snakket om å gå bak ryggen på noen i det hele tatt.

Endret av Norna
Skrevet

Mer vanlig enn du tror, mange jenter er også sånn. :)

Ja det er det :)..

Skrevet

Så du har et begripelsesproblem.

Ja, vi har tydeligvis et begripelsesproblem.

Jeg har forresten aldri snakket om å gå bak ryggen på noen i det hele tatt.

Jeg tror du skal slå opp i ordboken hva det å være utro betyr.

Skrevet

Utroskap har mange definisjoner.

Skrevet

Utroskap har mange definisjoner.

Det er å ikke være tro mot et løfte eller forpliktelse. Hvordan kan det å gå bak ryggen på partner ikke være utroskap da? Dersom partene er enige om å ha fri sex, så går de heller ikke mot løftet eller forpliktelsen, og ergo kan det ikke være utroskap.

Gjest en grei kar
Skrevet

Hun Norna her inne ser ut til å et litt forskrudd syn på visse ting! Hvor gammel er du Norna, om jeg for lov til å spørre?Du virker litt "forstyrret"?;)

Liker deg Stefan, du har mange bra og fornuftige innlegg; keep up the good work :jepp:

Skrevet

Hun Norna her inne ser ut til å et litt forskrudd syn på visse ting! Hvor gammel er du Norna, om jeg for lov til å spørre?Du virker litt "forstyrret"?;)

Liker deg Stefan, du har mange bra og fornuftige innlegg; keep up the good work :jepp:

Takk for det. Det er som å stange hodet i en vegg her inne, men ettersom de som roper høyest som oftest blir hørt, er det viktig å være en motvekt slik at fornuften kan trenge igjennom og kanskje nå frem til noen usikre sjeler som beklageligvis kan forville seg inn her.

Gjest en hyggelig kar
Skrevet

Takk for det. Det er som å stange hodet i en vegg her inne, men ettersom de som roper høyest som oftest blir hørt, er det viktig å være en motvekt slik at fornuften kan trenge igjennom og kanskje nå frem til noen usikre sjeler som beklageligvis kan forville seg inn her.

hehe, det er bra;)

Jeg selv har ikke noe sikkelig stor pikk; ok lengde(15-16cm), men kanskje litt tynn.Dette har plaget meg litt innimellom, men jeg prøver å ikke fokusere for mye på det:)

Jeg regner jo med at kvinner tiltrekkes av en helhelt og at det er andre fysiske trekk som er like viktige for at en kvinner skal tenne på kroppen din?Med andre ord, jeg liker å tro at min høyde og veltrente kropp og dype mørke øyne veier opp for de 2 cm jeg mangler i omkrets på junior, haha :gjeiper:

Uansett, jeg tror de fleste kvinner liker den penisen som henger på den karen din elsker, nettopp for det at den henger på han;) Men jeg kan forstå at det kan bli et lite problem hvis den er mye under snittet,men kvinner kan jo alltids ta knipe øvelser;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...