Gå til innhold

Slettet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av Sobril
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at dere tross alt liker oss og dne pikken vi har fått tildelt. Avhengig av størrelse.

:klemmer:

Skrevet

Bra tiltak, Sobril. Det har vært mye tull her de siste dagene. :)

Skrevet

For all del, en gang i tiden ble både penis og vagina feiret som hellige symboler (jfr. den svenske "midsommarstången" som svenskene går rundt og feirer hver sommer, den skal forestille en penis som penetrerer en vagina, ps, jo større jo bedre XD).

Men i dag feirer vi ikke fruktbarhetssymboler lenger. Nå skammer vi oss over så vel kjønnsorganene våre så vel som å prate nedsettende om (mannlig) nakenhet. Penis er nok ikke noe kvinner flest tenner på lenger. Ikke offentlig i alle fall. Fullt mulig de gjør det i sine stille sinn, men det er ikke noe en kvinne ville tilstå eller anerkjenne. Kvinner flest hevder mannens legeme er stygt, kvalmt å se på, etc. Selv om de egentlig blir kåte av å se en erigert pikk.

Jeg vet ikke om det er kulturen vår eller om det er kvinner som er rare. Men slik er det nå blitt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av Sobril
Skrevet

For all del, en gang i tiden ble både penis og vagina feiret som hellige symboler (jfr. den svenske "midsommarstången" som svenskene går rundt og feirer hver sommer, den skal forestille en penis som penetrerer en vagina, ps, jo større jo bedre XD).

Men i dag feirer vi ikke fruktbarhetssymboler lenger. Nå skammer vi oss over så vel kjønnsorganene våre så vel som å prate nedsettende om (mannlig) nakenhet. Penis er nok ikke noe kvinner flest tenner på lenger. Ikke offentlig i alle fall. Fullt mulig de gjør det i sine stille sinn, men det er ikke noe en kvinne ville tilstå eller anerkjenne. Kvinner flest hevder mannens legeme er stygt, kvalmt å se på, etc. Selv om de egentlig blir kåte av å se en erigert pikk.

Jeg vet ikke om det er kulturen vår eller om det er kvinner som er rare. Men slik er det nå blitt.

Hmmmm... føler ikke helt at vi lever i samme verden...

Skrevet

Stygt? I min verden finnes det ingenting flottere enn en erigert penis :sukk:

Jeg synes verken menn eller kvinner er flotte der nede... Men jeg tenner på tanken av en erigert penis, som er til meg :P

Skrevet

Whaat? Er du kvinne eller mann? Hvor er dine kilder for å si slike ting som "kvinner flest"?

1950-tallet ringte og vil ha tilbake meningene sine!!!!

Trist

• Liker 3
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Sobril
Skrevet

Jo, leste overskriften, men er bare så gyselig lei av at jenter må være så politisk korrekte hele tiden. Vi operer jo puppene våre, hvorfor kan ikke mannfolk fikse på snoppen slik at vi kvinner endelig kan bli tilfredsstilt?

Unnskyld meg, men jeg tenner IKKE på minitisser. Vil kun ha STORE. *elsk*

VI opererer ikke puppene. DU gjør det kanksje.

Og joda, størrelse har noe å si dersom man overhodet ikke passer sammen rent fysisk - men igjen; svært få kvinner klarer få orgasme utelukkende gjennom samleie. Så....

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ble ikke mye hyllest til vår mannlige stolthet så langt i denne tråden men du skal ha for forsøket Sobril :smilyblomst: Vi gutta bør alle som én føle oss som kongen på haugen. Menneskemannen har som kjent det største forplantningsorganet av alle primater sett i forhold til kroppstørrelse......

Argumenter som at "vi opererer puppene våre....." er så fordummende at det ikke egner seg her en gang. Kvinner som hevder at de fikser på puppene for mannens skyld for deretter å forvente/kreve at mannen forstørrer kuken for deres skyld lyver så det renner av dem. Slike kvinner (ja de finnes) har ikke blikk for annet enn egen navle og eget utseende, det handler mest om meg, meg selv og til slutt meg.

Dårlig sexliv er ikke guttas, eller størrelsen på pikken deres sin skyld. Det er ikke jentenes skyld heller. Det handler om kjemi, følelser, match, tiltrekning og hele den pakka. Jeg har en mistanke om at "fikse på kroppen" babes'ene ikke er annet enn akkurat det - babes altså. Så lenge de ser på seg selv og er fornøyd med det, også når de har sex, tviler jeg på at de nyter noe særlig av selve sex'en, de nyter vel heller seg selv og den tilfredsstillelsen det måtte gi - som er lysår unna en real orgasme :lur:

Jeg er det som defineres som helt normalt utstyrt og har stort sett ikke mottatt annet enn tilbeding, hyllest og dyrkelse av kronjuvelene på alle mulige måter. Da har jeg tydeligvis vært heldig med valgene når det kommer til sengepartner formoder jeg :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Liten pikk er kjempefint...til å være "utro" med. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ikke uventet at en så flott personlighet som deg kan finne på å lire av seg noe slik.

Skrevet

Keep 'em comming; i alle størrelser og fasonger!

hihi

Skrevet

Tråden ryddet for ensidig meningspåvirkning

Bond, mod

Gjest birry93
Skrevet

Elsker pikk, liten, stor, smal, bred, bare den er stiiiiiiv. :lur:

Skrevet

Jeg er en mann, og elsker min egen pikk. Tar jeg på den, blir den kosete og vokser seg stor. Hadde ikke orket å leve uten den. Does that make me gay ? :(

:fnise:

Gjest Blubberella
Skrevet

Hurra for pikker og baller i all sin mangfoldighet, og ikke minst hurra for alle de fine mennene som henger fast i dem! :rødme:

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor være sammen med en du vil være utro mot?

Skrevet

Hvorfor være sammen med en du vil være utro mot?

Fordi hun er den skarpeste kniven i skuffen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...