Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en GHD slettetang til bursdagen min! Den er helt fantastisk og jeg gleder meg til å ta den i bruk.Men når jeg klemmer "jernene" i slettetangen sammen ser jeg at "jernene" ikke går helt inntil hverandre. Er det vanlig eller skulle de ha gått helt inntil hverandre? Er jo livredd for at noe er galt med den.....hehe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg er det en glippe på 1-2 mm eller noe i den duren. Glippen er nesten bortest helt ytterst. Tror det er helt normal, har iallefall ikke tenkt på det før :)

Skrevet

Hos meg er det en glippe på 1-2 mm eller noe i den duren. Glippen er nesten bortest helt ytterst. Tror det er helt normal, har iallefall ikke tenkt på det før :)

Så bra!! Hos meg er glippen størst innerst mot håndtaket, men satser på at det er helt normalt :)

Skrevet

Har du sjekket om det er slik når det er varmt også?

Muligens en rar sammenligning, men på steikepanna mi står det at den buer svakt når den er kald, men vil rette seg ut til å være flat når den blir varmt. Tipper de samme egenskapene kan tilskrives rettetang-plater også!

• Liker 1
Skrevet

Min er også sånn, at det er en liten glipe mellom:) vil tro det er normalt.. men var det første jeg også tenkte på, om det var noe feil ;)

Skrevet

Min er også sånn, at det er en liten glipe mellom:) vil tro det er normalt.. men var det første jeg også tenkte på, om det var noe feil ;)

Så bra det ikke bare er min rettetang som er slik!! Da går jeg ut fra at det er helt normal :) Takk for at du sa fra :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...