AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg har en Toyota Yaris 99-modell. Den har gått langt og lenger enn langt, men er i god stand og gir meg ingen problemer. Jeg tipper jeg ville fått rundt 50.000 kr for den om jeg hadde solgt den (som jeg ikke har tenkt å gjøre). I dag har jeg delkasko på den, men lurer på om det er litt bortkastet på en sånn bil. Er det kanskje nok med ansvarsforsikring? Hva med en ansvarsforsikring og medlemsskap i NAF samtidig? (Jeg er ikke medlem i NAF i dag) Er det en smart kombinasjon? Hva ville du valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. januar 2011 #2 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg er ingen bilekspert, men for en bil som er verd ca. 50.000 ville jeg valgt delkasko. Inntil i fjor sommer hadde jeg en Nissan Micra 97-modell som jeg forsikret med delkasko. Prisforskjellen mellom bare ansvarsforsikring og delkasko er vel heller ikke så stor? Det er full kasko som koster mest. Et medlemskap i NAF koster en del, så alternativet ansvarsforsikring + NAF-medlemskap tror jeg ikke det lønner seg så mye sammenlignet med delkasko. Husker ikke priser her og nå. Ellers er det uansett en fordel med medlemskap i NAF eller Falck uavhengig av hva slags forsikring du har. De kan tilby flere tjenester enn det en vanlig bilforsikring gir. Særlig med en gammel bil er det lurt med NAF eller Falck-medlemskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. januar 2011 #3 Del Skrevet 19. januar 2011 alt over 10 år, delkasko. Hør med disse... ta alltid en telefon. Koster ikke noe å få et overslag. http://www.tennant.no/templates/Page____184.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå