Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg oppdaget nettopp et fantastisk nettsted hvor man kan søke opp,

og registrere alle bøkene man ønsker seg, skal lese, har lest, hva som er favoritter osv.

Så kan man gi de karakter når en er ferdig å lese de.

Og så er der også genererte favorittlister som viser hvilke bøker andre ønsker seg, leser og har som favoritt. Fantastisk sted :rødme:

Det heter bokelskere.no

Alle som liker å lese burde tatt seg en tur og sjekket det ut :)

Endret av inga:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Det skal jeg sjekke ut :) .

Skrevet

Så spennende! Det skal jeg sjekke ut :) .

Du vil ikke bli skuffet :)
Skrevet

Det er nesten 10.000 medlemmer der, så favorittlistene over bøker er veldig kule å bruke når en skal plukke ut nye bøker å lese :)

Gjest Spinell
Skrevet

Har vært der inne noen ganger og vurderer å registrere meg der selv :) Synes det ser ut som en fin side.

Skrevet

Bruker den en del, veldig greit for å ha kontroll på det jeg selv leser. :)

Skrevet

Jeg har vært medlem der en stund, og liker siden :) Syns det er veldig greit når jeg kommer over en bok jeg har lyst til å lese, og legge den inn der så jeg ikke glemmer den!

Skrevet

Jeg har tenkt på å bli med der, men så tenker jeg på den mengden bøker jeg "må" legge inn og da orker jeg ikke å tenke tanken.

Skrevet

Jeg har vært medlem der en stund, og liker siden :) Syns det er veldig greit når jeg kommer over en bok jeg har lyst til å lese, og legge den inn der så jeg ikke glemmer den!

Det er en av de tingene jeg liker aller best ved siden også. Før skrev jeg titler ned på lapper, og de forsvant like fort som sokk nummer to i vaskemaskina :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg har tenkt på å bli med der, men så tenker jeg på den mengden bøker jeg "må" legge inn og da orker jeg ikke å tenke tanken.

Hehe, du kan jo bare legge inn kun de bøker du har lyst til å lese og ikke alle du har lest. For å ha et sted å huske bøker? :)

Skrevet (endret)

Jeg leser alt bortsett fra erotikk

Haha, samme her. Det gjør seg bedre på TV :fnise:

Skrevet

sjekka ut siden, og nå er jeg medlem, kjempe flott side! :D

Skrevet

så ut som en flott side, men er det bare bøker på norsk? Jeg leser kun bøker på engelsk.

Skrevet

så ut som en flott side, men er det bare bøker på norsk? Jeg leser kun bøker på engelsk.

Kan jeg få spørre hvorfor? Tror du ikke at det vil berike deg å lese bøker av norske forfattere også?
Skrevet

Bruker selv Goodreads. Har ikke prøvd den norske siden, men det ser ut som om de går ut på det samme, og at det stort sett er språket som er hovedforskjellen.

Skrevet

Det er ikke bare norske bøker der, nei :)

Skrevet

Kan jeg få spørre hvorfor? Tror du ikke at det vil berike deg å lese bøker av norske forfattere også?

Selvfølgelig :) Men det er en så stor verden der ute, med utallig mange fantastisk forfattere som en muligens går glipp av om en kun leser bøker på norsk. Jeg skulle gjerne lest Paulo Coelho på orginalspråket, men mener hans bøker allikevel bedre på engelsk enn norsk, likså med Khaled Hosseini osv.

Skrevet (endret)

Selvfølgelig :) Men det er en så stor verden der ute, med utallig mange fantastisk forfattere som en muligens går glipp av om en kun leser bøker på norsk. Jeg skulle gjerne lest Paulo Coelho på orginalspråket, men mener hans bøker allikevel bedre på engelsk enn norsk, likså med Khaled Hosseini osv.

Jeg leser også helst bøker på orginalspråket :) Men jeg har noen favoritter blant norske forfattere også

Endret av Airi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...