Gå til innhold

Tease og avstandsforhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er sammen med en fantastisk gutt, men problemet er at jeg bor i USA for et år og han bor i Oslo. Vi er begge 18 år, og vi har virkelig ikke noen problemer med å være så langt unna hverandre, men vi gleder oss selvfølgelig til å se hverandre igjen! Men jeg merker at å være så langt unna han tar litt på, jeg har så sinnsykt lyst på han! og jeg elsker og tease han, men begynner å miste kreativiteten... noen ideer som får han til og fantasere?

og en annen ting, jeg har tenkt på å ta et bad med han, men jeg vet ikke helt hvordan man gjør det uten at det bli klønete og dumt... noen ideer som kan endre det fra klønete til hett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å ta det siste først angående bading. Tja, her kan man gjøre det både romantisk og erotisk. Ta på deg en sexy bikinitruse og topp, som du tar av deg underveis. Ha dempet belysning på badet, gjerne med stearinlys for å skape stemning og kanskje litt rolig musikk i bakgrunnen om du ønsker. Kjøp inn litt god massasjeolje på forhånd og gi han en god massasje. For å gjøre det mer erotisk så kan du jo massere andre ting på han også :P La så han gjøre det samme med deg.

Eller så er det jo viktig å kunne tease hverandre når dere er fra hverandre også. Send hverandre fine brev og hete sms. Hvis dere er trygge nok, så kan dere jo bruke webcam og vise dere frem/onanere for hverandre.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold og vi holder oss til samtaler om mer dagligdagse ting inntil vi nærmer oss vårt neste fysiske møte. Vårt forrige periode sammen, sist jul, ble nærmest avsluttet med et herlig bad den nest siste kvelden. Ha et badekar som har plass til dere begge :) Vi lå der og slappet av med bakgrunnsstøyen og jeg førte hånded min rolig opp og ned leggen og beinet hennes og nærmet meg rolig det aller helligste. Her startet jeg lett berøring før jeg begynte å fingre henne sakte. Hun begynte å runke meg. Vi lå der i halvsøvne og det var rett og slett herlig. Etter noen få minutter slik satt hun seg på meg og jobbet i sitt eget tempo. Jeg har vært sammen med henne i et års tid, hvorav 6 måneder er tilbrakt i avstand. Badekarsex er fantastisk.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold og vi holder oss til samtaler om mer dagligdagse ting inntil vi nærmer oss vårt neste fysiske møte. Vårt forrige periode sammen, sist jul, ble nærmest avsluttet med et herlig bad den nest siste kvelden. Ha et badekar som har plass til dere begge :) Vi lå der og slappet av med bakgrunnsstøyen og jeg førte hånded min rolig opp og ned leggen og beinet hennes og nærmet meg rolig det aller helligste. Her startet jeg lett berøring før jeg begynte å fingre henne sakte. Hun begynte å runke meg. Vi lå der i halvsøvne og det var rett og slett herlig. Etter noen få minutter slik satt hun seg på meg og jobbet i sitt eget tempo. Jeg har vært sammen med henne i et års tid, hvorav 6 måneder er tilbrakt i avstand. Badekarsex er fantastisk.

Du er heldig! Jeg har fortsatt 4 måneder igjen til jeg ser min kjære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...