Gå til innhold

tandemhopp

Anbefalte innlegg

Gjest naturell89
Skrevet

hei:) Jeg har fått tandemhopp i gave. Er det noen her inne som har prøvd dette?

Gleder meg veldig til å prøve dette, men er også veldig nervøs. Så lurer på om noen kan fortelle hvorfor det er verdt å hoppe ut av ett fly som funker helt fint:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!! :D

Så heldig du er :)

Jeg og kjæresten har så utrolig lyst, og har undersøkt flere plasser, men finner ingen som har mulighet til dette. Hvor skal du/dere gjøre det?

Blir sikkert en opplevelse for livet!

Lykke til :klemmer:

Skrevet

hei:) Jeg har fått tandemhopp i gave. Er det noen her inne som har prøvd dette?

Gleder meg veldig til å prøve dette, men er også veldig nervøs. Så lurer på om noen kan fortelle hvorfor det er verdt å hoppe ut av ett fly som funker helt fint:P

Det er den beste følelsen noen sinne!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har gjort mye ekstremsport i mitt liv; fjellklatring, diverse strikkhopp, liner, crossbike hopping, utfor skiing, rafting osvosvosv.

Alle gangene har jeg vært oppriktig redd. Noen ganger har følt dødsangst. Altså virkelig trodd helt hundre prosent at "nå dør jeg" - som resulterer i blodsprengt ansikt og dyvåt kropp av svette.

Men ALDRI har jeg følt det slik med skydiving ("fallskjerm", "tandem, etc."). Aldri.

Såklart er det normalt å være spent når man sitter i flyet. Men i det du faller ut.... Den nydelige følelsen av å sveve er UTROLIG. Det er ikke i strikkhopp der du faller, du føler mer at du flyr rundt selv :) Du kommer til å glise og juble av glede (ikke redsel) hele veien, og plutselig dras det i strikken og du henger i lufta.

Nå vil du summe deg og det vil gå opp for deg at du svever kontrollert, safe og at du har den beste opplevelsen i ditt ellers grå liv. Og ikke minst - nyt utsikten. Jo nærmere du kommer bakken og tristere blir du over at det hele gikk så fort over, men du vil føle deg som en konge/dronning.

Kan love deg at dette er noe du vil gjøre igjen :)

Nyt det! :)

Mvh,

Hopper :)

Skrevet

Jeg skal hoppe på Voss i april/mai en gang.:) takk for svar.. gleder meg veldig mye. Er noe jeg har hatt lyst til å gjøre lenge, men ikke hatt økonomi til. Så ble kjempe gla når jeg fikk det i gave.

Er det jeg som skal styre hvor vi skal lande eller er den han som er bakpå meg??

Har hoppet i strikk selv og det var noe av det sykeste jeg har vært med på. Trodde virkelig at jeg skulle dø når jeg stod der og så ned. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...