Gjest sue84 Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 tok fettsuging på magen for snart et år siden. og da ble lårene mye større enn magen, ser dumt ut. det er helt oppe med lårene på siden og innvendig, de gnisser litt mot verandre også, så jeg vil "slanke lårene mine litt" og stramme opp rompa littegrande.. noen som vet noen treningsmetoder som fokuserer mest på de områdene?
Audrina Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Det er vel, uten at jeg er noen ekspert på området, sagt at det ikke er mulig å slanke bare spesifike deler av kroppen. Alt som forbrenner kalorier vil altså hjelpe deg. Selv var jeg litt i din situasjon for ca et år siden, dog var jeg naturlig slank på overkroppen og større over rumpe/lår. Jeg løp mye, og trente på andre måter jeg liker, samt hadde en streng diett. Etterhvert som jeg gikk ned, så jeg at jeg ble mindre overalt, noe jeg ikke likte i og med at jeg fra før av var såpass tynn i overkroppen. Dog tror jeg kroppen da "flytter" på fettet, for i ettertid ser jeg at rumpa og lårene mine er blitt betydelig mindre, men at overkroppen er slik den var før jeg begynte å trene/slanke meg. Nå er jeg kjempefornøyd med proposjonene jeg har, alt ser bedre ut i forhold til hverandre! Nå trener jeg og spiser sunt for å vedlikeholde den nye og fine kroppen min Så jeg tror at all form for trening vil hjelpe deg! Men du kan jo uansett legge vekt på rumpe/lår når du velger øvelser etc, for å stramme opp ekstra. Selv synes jeg løping og spinning er det aller beste på lårene mine, men om du foretrekker øvelser uten apparater finnes det mange videoer på youtube som viser kjmpeeffektive øvelser for disse områdene. Her er en link til øvelser som er gode for omtale områder. Jeg har fulgt blandt annet denne videoen mange ganger! "Sparkpeople" har mange fine videoer for andre områder også forresten Ønsker deg masse lykke til! Endret 17. januar 2011 av Audrina
Gjest sue84 Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Det er vel, uten at jeg er noen ekspert på området, sagt at det ikke er mulig å slanke bare spesifike deler av kroppen. Alt som forbrenner kalorier vil altså hjelpe deg. Selv var jeg litt i din situasjon for ca et år siden, dog var jeg naturlig slank på overkroppen og større over rumpe/lår. Jeg løp mye, og trente på andre måter jeg liker, samt hadde en streng diett. Etterhvert som jeg gikk ned, så jeg at jeg ble mindre overalt, noe jeg ikke likte i og med at jeg fra før av var såpass tynn i overkroppen. Dog tror jeg kroppen da "flytter" på fettet, for i ettertid ser jeg at rumpa og lårene mine er blitt betydelig mindre, men at overkroppen er slik den var før jeg begynte å trene/slanke meg. Nå er jeg kjempefornøyd med proposjonene jeg har, alt ser bedre ut i forhold til hverandre! Nå trener jeg og spiser sunt for å vedlikeholde den nye og fine kroppen min Så jeg tror at all form for trening vil hjelpe deg! Men du kan jo uansett legge vekt på rumpe/lår når du velger øvelser etc, for å stramme opp ekstra. Selv synes jeg løping og spinning er det aller beste på lårene mine, men om du foretrekker øvelser uten apparater finnes det mange videoer på youtube som viser kjmpeeffektive øvelser for disse områdene. Her er en link til øvelser som er gode for omtale områder. Jeg har fulgt blandt annet denne videoen mange ganger! "Sparkpeople" har mange fine videoer for andre områder også forresten Ønsker deg masse lykke til! Tuusen takk for svar har begynt og gå tur med staver hver morgen nå (hehe eller jort det to siste dagene) men skal vertfall fortsette med det.. går 35/40 min.. ene veien er nesten bare oppoverbakke, så merker det tar på lårene og rumpa gir ganske fort opp, men skal virkelig ta tak i meg selv denne gang videoen virker kjempebra og det skal jeg prøve meg på kjekt og høre at du er fornøyd :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå