Gå til innhold

Er det fortønne-tørke for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere hunde-venner :)

Nå har jeg vært på jakt etter fortønne over et halv år, men no luck :sukk:

Er dette noe produsentene har sluttet med? Har ringt Eukanuba og Royal Canin flere ganger, men de er tomme hver gang, og vet ikke når det kommer fler. Og dyrebutikkene og veterinær kontoret venter bare på kampanjer fra for produsentene, så de vet aldri når de får det.

:trist: Mitt spørsmål er da; er det noen som vet hvor jeg kan få tak i tønne? Har sååå lyst på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått flere fortønner gjennom tiden, men er mest fornøyd med den fra Belcando. Den har et godt lokk, god fasong og det beste er at den har HJUL!!!

Jeg er så fornøyd med denne at jeg vurderer å bytte noen av de andre, selv om jeg må betale for den, for jeg bruker et annet for.....

Skrevet

Felleskjøpet har alltid, men da står det jo noe annet på dem enn hva du forer med. Ellers så bruker de ha på IKEA

Gjest Bustyvel
Skrevet

Hvor bor du?

Felleskjøpet har i hvertfall fòr tønner.

Fòr tønner kommer som regel med kampanjer, men forskjellige butikker har forskjellige kampanjer. Men så her i går at en dyrebutikk i sandefjord gir bort fòrtønne på 15l ved kjøp av min.3 kg hundemat (royal canin). Men det er den eneste dyrebutikken jeg har sett i vestfold med den kampanjen.

Skrevet

Hvor bor du?

Felleskjøpet har i hvertfall fòr tønner.

Fòr tønner kommer som regel med kampanjer, men forskjellige butikker har forskjellige kampanjer. Men så her i går at en dyrebutikk i sandefjord gir bort fòrtønne på 15l ved kjøp av min.3 kg hundemat (royal canin). Men det er den eneste dyrebutikken jeg har sett i vestfold med den kampanjen.

Har skaffet meg en midlertidig fra felleskjøpet, bor et stykke unna, men en venn av meg ordnet en :) Vil helst ha fra eukanuba, men får vel bare vente til det dukker opp noe :)

Er fornøyd med den fra FK :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...