Gå til innhold

strømpeholder

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!!

som sagt,synes trømpeholder ofte forbindes med sexy bekledning,noe som kan være svært vanskelig på vinterføre.

Dermed lurer jeg på når og hvor de fleste bruker slike "sexy" strømpeholder og ev matchende korsett (fest,på senga,shopping i byn,jobb etc..) Jeg selv bruker det for å forføre samboer og ingen andre steder enn hjemmet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt hipp som happ, egentlig.. Noen perioder bruker jeg det ofte, og andre perioder ikke fullt så ofte. Gjennomsnittlig 3-4 ganger i mnd nå på vinteren? :vetikke:

Bruker det for å "forføre", på fest, til søndagsmiddagen, en helt vanlig dag - you name it! Føler meg jo litt ekstra fin helt innerst også når jeg bruker korsett/hofteholder og strømper så jeg synes det er stas å bruke det! :)

Skrevet

Det er litt hipp som happ, egentlig.. Noen perioder bruker jeg det ofte, og andre perioder ikke fullt så ofte. Gjennomsnittlig 3-4 ganger i mnd nå på vinteren? :vetikke:

Bruker det for å "forføre", på fest, til søndagsmiddagen, en helt vanlig dag - you name it! Føler meg jo litt ekstra fin helt innerst også når jeg bruker korsett/hofteholder og strømper så jeg synes det er stas å bruke det! :)

Samma her. Har på i dag, selv om det bare er en "vanlig dag på jobb." Føler meg litt mer pyntet.

Skrevet

hei!!

som sagt,synes trømpeholder ofte forbindes med sexy bekledning,noe som kan være svært vanskelig på vinterføre.

Dermed lurer jeg på når og hvor de fleste bruker slike "sexy" strømpeholder og ev matchende korsett (fest,på senga,shopping i byn,jobb etc..) Jeg selv bruker det for å forføre samboer og ingen andre steder enn hjemmet.

er strømpeholder det samme som hofteholder(dette er hofteholder: http://4.bp.blogspot.com/_A7wB2gcr8lA/StZmOU_6ayI/AAAAAAAAFx4/psxsqBJ_mvI/s1600-h/lani+todd+18.jpg)

Skrevet

Bruker det bare i senga !

Skrevet

Bruker det bare i senga !

hvorfor bruker du det?

strømpeholder og hofteholder er det samme, ja??

Skrevet

hvorfor bruker du det?

strømpeholder og hofteholder er det samme, ja??

Strømpeholder og hofteholder er vel nærmest det samme, men strømpeholder kan vel både være korsett og en enklere blondesak som bare går rundt livet? Oppgaven er i hvertfall den samme - holde strømpene oppe!

Skrevet
:rodmer: hvor får man dette plagget fra..?
Skrevet

Samme her. Føler meg finere enn med strømpebukse. Ikke alltid like praktisk, men det oppveies...!

Skrevet

hei!!

Jeg bruker det når jeg bruker skjørt og kjoler. Misliker strømpebukser, og bruker helst strømpeholder, av og til bare stay-ups.

Skrevet

Eg og brukar slike, men eit lite tips:

Var i London for eit par veker sidan, og opplevde då å bli stogga i security på Heathrow pga at stålhempene ga utslag.... Heldigvis ei kvinneleg vakt, men måtte bli med inn i eit lite avlukke og heise på skjørtet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...