Vams Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Noen som kan anbefale noen offentlige tannleger i Tromsø? Kan være privat, men helst offentlig
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Jeg anbefaler tannlegestudentene! (Linken er gammel, men det som står der gjelder fortsatt) Jeg hadde ikke vært hos tannlege på mange år pga kombinasjonen dårlig råd og økende tannlegeskrekk. Til slutt hadde jeg ikke noe valg lenger og måtte til tannlege. Jeg ble tipset om tannlegestudentene, og er veldig fornøyd med dem. De sier de tar halve prisen av det offentlige tannleger gjør, men jeg har opplevd at det blir enda billigere. Man kommer til en student (som har kommet langt i studiet) som snakker med deg, tar røntgenbilder osv. Når studenten mener han/hun har funnet ut hva som trengs å gjøres så kommer en veileder (erfaren tannlege) for å bekrefte at de har rett. Studenten utfører jobben, mens veilederen stikker innom ved behov. (Dette foregår i et slags "kontorlandskap") Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått der. Studentene er flinke og blir tett fulgt opp av veileder. Studentene tar seg god tid og er forsiktige, så det er veldig greit for meg som har tannlegeskrekk. Og i tillegg så er jo prisen veldig hyggelig. De holder til like ovenfor UNN.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Det er lang ventetid hos studentene. Ofte 6 mnd. Jeg vil heller anbefale Sør-Tromsøya tannlege. Der er de flinke.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Det er lang ventetid hos studentene. Ofte 6 mnd. Jeg vil heller anbefale Sør-Tromsøya tannlege. Der er de flinke. Ventetiden varierer. Skal man bare ha en sjekk er det lang ventetid, men har man smerter så kommer man fort inn. Når jeg ringer og forteller at det gjør vondt i tanna tar det sjelden mer enn et par dager før jeg får time.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå