QueenPenelope Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Noen som kan gi en link der jeg kan kjøpe dette? Leser om hvor fint det er å bruke dette i vaskebøtta, men det finnes jo "hundre" forskjellige. Jeg aner ikke forskjellen på dem, så om noen kan linke rett til den de bruker, takker jeg veldig for det
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 http://www.iherb.com/Now-Foods-Tea-Tree-Oil-4-fl-oz-118-ml/909?at=0 Større flaske, så den varer lenger.
QueenPenelope Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Tusen takk! Edit: spør som jeg har vett til... 20 dråper i vaskevannet når dere vasker gulv, bord og benker? Noen steder jeg ikke bør bruke denne? Og dere bruker såpe (som zalo) i tillegg? Tea tree brukes vel pga sin bakteriedrepende effekt, ikke sant? Endret 16. januar 2011 av QueenPenelope
Isis_ Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Ja, i følge damene i serien How Clean Is You House, så er tea tree oil bakteriedrepende. Har faktisk nettopp kjøpt boken deres, og venter spent på den i posten! :D
Sulosi Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Jeg bruker kun tea-tree olje når jeg vasker, oppvaskmiddel ( 1 ts) har jeg bare i når jeg skal lage en kjøkkenspray
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå