hype Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Jeg bor alene og har det kjempebra. Jeg storkoser meg i mitt lille hus, med min lille hund og med min store hage. Men når helgen kommer søker alle mine venner, bekjentskaper til sine partnere og jeg savner mange ganger en person å gjøre ting sammen med. Også ferieturer. Jeg er ikke lesbisk, men opplever at det å reise, være sammen med jenter er utrolig koselig. Ingen sitter og venter på å bli vartet opp, ingen skal se sportsendinger, ingen kjedelige tippekamper. Jeg er veldig glad i å gå turer og bruke kroppen, holder meg noenlunde slank med det. Ettersom jeg tilhører en generasjon hvor sigaretter var stilig, så er jeg av de som ikke har klart å legge vekk røyken. Men det hindrer meg ikke i å være sporty. finnes det flere som meg, i Østlandsområdet? 1
Marry Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Så bra du trives med situasjonen du er i! Jeg er selv yngre, men min mor kommer til å være som deg snart. Ekteskapet med pappa har gått dårlig i lengre tid og nå vil hun være alene. Jeg må innrømme at jeg er litt bekymret for om hun kommer til å trives, men hun er en sterk og smart kvinne som alltid har vært veldig selvstendig. Det er betryggende å lese at det er andre som henne som har det bra, Hun er forøvrig 61 og kommer snart til å flytte til Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå