anonyma Skrevet 21. mai 2002 #41 Del Skrevet 21. mai 2002 On 2002-05-08 12:49, anonym wrote: En del "light-innlegg" her røper hvor lite folk kan om horoskoper/astrologi, men like forbannet så tillater deg seg å ha meninger om det... Skal man bare få lov å ytre meninger om ting man kan mye om??? Halllooo, virkeligheten kaller!! Det er fullt mulig å gjøre seg opp en mening om astrologi selv om man ikke er helt inne i alle detaljer i et fødselshoroskop. Jeg kan endel om astrologi og kan sette opp et horoskop, men synes allikevel det grenser til humbug og vil hvertfall ikke regne det som en seriøs vitenskap. For meg havner det i samme bås som spåkoner og auralesere osv..... Jeg er helt enig med anonym som sier at: "Etter aa ha lest denne traaden, synes jeg det er aldeles utrolig at ikke ett eneste innlegg gir uttrykk for tvil over hvorvidt astrologi har rot i virkeligheten." Som om jeg skulle ha skrevet innlegget selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #42 Del Skrevet 21. mai 2002 Anonyma skriver: "Skal man bare få lov å ytre meninger om ting man kan mye om??? Halllooo, virkeligheten kaller!!" Det er da ingen som hindrer folk i å mene hva de vil, selv om ting de ikke har særlig rede på? Men hvis man vil bli "hørt", eller ønsker en viss grad av troverdighet, så kreves det et minimum av kunnskap, ikke sant? Man får ikke særlig troverdighet i sin argumentasjon, når man setter likhetstegn mellom humbug, spåkoner osv, og astrologi. Ingen har heller hevdet at astrologi er noe annet enn det man kaller ERFARINGSVITENSKAP. Seriøse astrologer "spår" ikke om framtiden, de forsøker å bekrefte/gjenspeile adferd og tydelige personlighetstrekk. Treffsikkerheten i et seriøst horoskop, er det ikke særlig tvil om, synes jeg. Men selvfølgelig har du rett til å tro hva du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. mai 2002 #43 Del Skrevet 24. mai 2002 Her må jeg bare kommentere en ting, og det er de som kritiserer Henning Hai Lee yang. Dere kjenner ham ikke, det er en flott mann. Just for the record... Pratet med han senest idag, og han er en flink, snill og arbeidsom mann.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spurven Skrevet 11. januar 2003 #44 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg er vekt og mannen min er kreps. Noen som gidder å gi oss en "dom"? Hilsen Mia Ikke mye å si, jeg kan sjekke dere, men da må jeg ha fødsels tid på minuttet på begge to(fødested og år). Siden du i det hele tatt lurer så kan det tyde på at utsiktene ikke er gode, men det må sjekkes. Jeg bruker Indisk astrologi og det er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2003 #45 Del Skrevet 11. januar 2003 "Etter aa ha lest denne traaden, synes jeg det er aldeles utrolig at ikke ett eneste innlegg gir uttrykk for tvil over hvorvidt astrologi har rot i virkeligheten." du tviler, og det gjør andre også. Men det skylles den tvilen og frykten vi mennesker ja, alle, sliter med til tid til annet som igjen gjennspeiler omgivelsene vi til enhver tid påvirkes av. Værden er i Krig, politikere kriger, naboene kriger osv. Men jeg er opptimist, nå som vi gikk inn i Vannmannens tegn(opplysthet og teknisk kunnskap) og at jupiter i transit(sann kunnskap også) vil være favoriserende frem til år 2014 i Indisk astrologi. Dette vil gi forståelse og bedere samfunn og den den manglende tvil vil bli nesten borte. Tro meg. Værden er splittet nå men mye bedre enn bare få år siden. Ingne problem. [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå