Gå til innhold

Han snakker mye om sine tidligere sex-affærer

Gjest pu

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en gutt, for sex en stund nå. Det har vært litt av og på. Mest på fylla. Jeg vet at han har hatt andre også,i tillegg til å drive på med meg, og det er nå forsåvidt greit, siden vi ikke har noen deal om noe som helst. Men en ting er at han sier han har har andre også, men han snakker om dem, og viser bilder av dem, og spør meg hva jeg synes om dem osv. Hva faen?? Og her nylig så viste han meg et bilde av ei dame som han driver med nå da, men han tror hun egentlig ikke er hans type. Han sier han bare er ærlig og at han ikke er ute etter et forhold blablabla... Han har til og med vist meg ting som tilhører disse jentene... Jeg synes det hele er merkelig... Hvorfor i all verden er han så opptatt av å vise meg disse tingene og bilder av de han hooker opp med? :S Ikke at det bryr meg så veldig mye, men synes det er en veldig merkelig oppførsel fra hans sin side da, eller hva??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja må si meg enig i at det er veldig merkelig...kan jo hende han synes dere er venner som snakker om sex og andre intime ting siden dere bare har sex og ikke noe følelser? eller så viser han deg sånne ting og forteller for å sjekke om du blir sjalu og bryr deg om at han har seg med andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han på død og liv må understreke at det ikke blir noe mer mellom dere enn sex?

Uansett ville jeg ditcha fyren fort som fy, før jeg risikerte å få dypere følelser enn som så. Høres ikke så veldig seriøs ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..da hunta iz showin u waz goin' down biatch. så har vi andre som samler på nipsgjenstander, her har tydeligvis noen skjønt poenget du TS :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentehumor

Mulig han liker å dele ting med deg som en god venn?

For meg så har jeg det slik med noen kompiser, og spiller med som om jeg var kompisen han snakka til :P

Og det plager ikke meg egentlig, for jeg deler gjerne selv.

Men hvis det plager deg kan du jo si at du ikke vil ha noe med de andre han holder på med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tenner på å dele. Jeg hadde en sexvenn som gjerne ville høre om mine sexpartnere, både tidligere og eventuelt nåværende. Han tente veldig på det.

Etterhvert ble det til at han fortalte om sine også. Noe av det var faktisk veldig pirrende å høre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tenner på å dele. Jeg hadde en sexvenn som gjerne ville høre om mine sexpartnere, både tidligere og eventuelt nåværende. Han tente veldig på det.

Etterhvert ble det til at han fortalte om sine også. Noe av det var faktisk veldig pirrende å høre om.

Det er som jeg bruker å si.

Mennesket er et sykt dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Jeg skjønner ikke helt problemet. Dere er jo bare fuckfriends? Så lenge det ikke er følelser inne i bildet fra din side, så syns jeg det er rart at du orker å bry deg om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...