AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Jeg bruker LS for å skrive, men det er så mange som ligger meg til som venn og vil chatte. Bruker du hele siden? Hvor privat er man da?
Koe Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Jeg bruker LS for å skrive, men det er så mange som ligger meg til som venn og vil chatte. Bruker du hele siden? Hvor privat er man da? Bruker ikke LS selv, men har publisert på flere lignende sider. De fleste har ganske gode verktøy for styring av sånt. Har du sjekket profilen/kontrollpanelet ditt? Er du heldig finner du en "ikke tillat venneforespørsler"-knapp. Lykke til!
Chiyo Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Takk Koe. Jeg har hatt problem med det også på en lignende side. Men nå har jeg gjort slik at jeg ikke viser pålogget og de kan ikke kontakte meg. Endret 16. januar 2011 av Chiyo
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Jo men hvis man vil skrive tilbake da? Hvor privat er man da? Det har et chat vindu tror jeg, men jeg vil ikke ha noe video samtale akkurat.
Koe Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Jo men hvis man vil skrive tilbake da? Hvor privat er man da? Det har et chat vindu tror jeg, men jeg vil ikke ha noe video samtale akkurat. Dette blir litt på måfå, siden jeg ikke kjenner LS særlig godt, men jeg vil tro du kan skjule det meste av din private kontaktinformasjon (e-postadresse, land, kjønn, fødselsdato osv.) Hvis du ikke oppgir eller skjuler denne informasjonen, bør mottakeren bare se brukernavnet ditt (og det er jo et poeng at vedkommende ser hvem som svarer, eller tar jeg feil?) Det hender slike kontaktlister blir hacket, men det er sjelden det berører de virkelig store sitene (som stort sett har OK sikkerhet på sine servere). Chat-tjenester må man vanligvis åpne aktivt og/eller registrere seg på. Hvis du må registrere e-postadresse vil moderatorene eller eierne av forumet ha tilgang til den, så da bør du forsikre deg om at de er til å stole på før du registrere deg. Håper dette var til hjelp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå