Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Skal til Lisboa om 2 mnd og vil gjerne leie leilighet, syns det er mer praktisk enn hotell.. Har vært der flere ganger før, og vil gjerne prøve en ny plass.

Noen som kan anbefale noen leiligheter evt sider ala booking.com/hotels.com bare med leiligheter?

Vil ha leilighet med bra beliggenhet og høy standard..

Videoannonse
Annonse
Gjest Lizette
Skrevet (endret)

Har ikke sjekket hva som finnes i Lisboa, men jeg har i hvert fall brukt nettsiden www.homelidays.com for leie av ferieboliger både i USA, Frankrike og Italia tidligere.

Det er privat utleie, men mange av leilighetene har veldig høy standard. Jeg har heller aldri hatt noen problemer med utleierne, alt har vært helt seriøst og fungert akkurat sånn jeg forventet. Tror det skal være helt safe, og i hvert fall hvis du velger leilighet fra en utleier som har mange og gode testimonials på profilen sin :)

Endret av Lizette
Skrevet

Takk takk, skal titte der :)

Skrevet

Håper dere finner en leilighet som passer for dere :)

Vi drar til Lisboa årlig, men vi bor på hotell hver gang vi er der, så jeg har ikke noe gode tips å komme med. Men jeg følger med i håp om at du får gode forlag slik at jeg kan nyte godt av det ved en senere anledning :jepp:

Skrevet

Ja vi har vært der et par ganger i året, men har da bodd på hotell :P

Elsker å bo på Sheraton der, men tenkte å prøve noe nytt da.. Men fare for at det blir Sheraton igjen, hehe

Skrevet

Tivoli Lisboa og Tivoli Jardim er også å anbefale :)

Det er basseng på Tivolig Lisboa, men det har også besøkende på Jardim lov til å bruke så da synes jeg det er like greit å bo på det billigste alternativet :)

Skrevet

Basseng er ikke så viktig da jeg drar i mars og regner ikke med det er varmt nok til at jeg orker å bade da, kun om sommeren det er viktig, hehe :D

Skrevet

Takker, skal sjekke ut :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...