Gå til innhold

Shopping i Usa

Anbefalte innlegg

Gjest Martha-Marie Oli
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 15 år som skal til Usa i midten av April. Var i Usa i fjor vinter, og da handlet vi en del på disse "berømte" outletene. Fant en del fint, men for en 15 åringer var mye av klærene i litt for høy prisklasse. Derfor har vi planer om å dra i litt mer "normale" butikker i tillegg til outletene denne gangen.

Men hvilke kjeder har bra og billige klær for jenter? Hva burde jeg kjøpe av sminke, hva er billigst, men best av de litt dyre merker? Hvilke solbrille merker er ekstra billige i Usa? Hvilke merker er generelt billigere?

Tar gjerne i mot tips og råd!

Thanks<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 15 år som skal til Usa i midten av April. Var i Usa i fjor vinter, og da handlet vi en del på disse "berømte" outletene. Fant en del fint, men for en 15 åringer var mye av klærene i litt for høy prisklasse. Derfor har vi planer om å dra i litt mer "normale" butikker i tillegg til outletene denne gangen.

Men hvilke kjeder har bra og billige klær for jenter? Hva burde jeg kjøpe av sminke, hva er billigst, men best av de litt dyre merker? Hvilke solbrille merker er ekstra billige i Usa? Hvilke merker er generelt billigere?

Tar gjerne i mot tips og råd!

Thanks<3

Target har mye fint som (jeg iallefall) syntes er flott å bruke til hverdags, mye variert utvalg. De gangene jeg har vært innom J.C. Penney har jeg funnet veldig fine kjoler og diverse jeg har brukt i bryllup. Ellers vil jeg tro at butikker/store kjeder som Macy's og Sears er ganske rimlige.

Mine yndlingsbutikker der borte er Wet Seal (FANTASTISK butikk), Forever 21, Zara, Charlotte Russe, Rave, Body Central, Papaya.. Har iallefall ikke merket noe til at disse butikkene lopper deg for mer penger enn de er verdt, utrolig mye kule og flotte klær til en grei penge.

Nå er jeg ganske ofte i USA, men når jeg først er der hamstrer jeg inn særlig på id-produkter når det kommer til sminke. Her er det utrolige prisforskjeller i forhold til i Norge, så det svarer seg absolutt å sjekke litt opp hva du trenger og vil ha.

Solbriller blir det også alltid drøssevis av. Da både fake og ekte. Har selv fått inntrykk av at det er greiest å få tak i ekte solbriller på outlet'ene.. Der har de somregel et variert utvalg, god kvalitet og greie priser.

Skrevet

Generelt sett er alle amerikanske merker mye, mye billigere i USA. Det gjelder alle varer. Klær, sminke, klokker, dill og dall....osv, osv

Skrevet

Forever 21

American Apparel

Skrevet

Jeg var mest innom Urban Outfitters (det er ikke særlig billig der) og Forever 21. Forever 21 var dritbillig.

Skrevet

Jeg har ikke sansen for de riktig billige kjedebutikkene i USA, anbefaler heller å besøke kjedebutikker som har et litt høyere prisnivå (tilsvarende som hjemme) da får du klær av gode materialer, kvalitet og fine detaljer som kommer til å holde! Sjekk ut J.Crew, Limited, Banana Republic, Armani Xchange, Gap.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...