AudreyH Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Har prøvd mange mascaraer opp gjennom, både dyre og billige, men ingen som har passet perfekt til mine vipper. I fjor fant jeg endelig den ultimate mascaraen for meg, All in one fra Make Up Factory; Cubus eget merke. Jeg var så glad!...og vips så var den gått ut av produksjon gitt. Nysgjerrig på om det er noen som har gode anbefalinger på mascara som ikke klumper og drysser og som ikke gjør vippene stive.. Fylde og lenge liker vi..
Sunniva81 Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Åh, jeg bare simpelten elsker Max Factor false lash effect :rødme: Får fyldige og lange vipper som ikke drysser.
AudreyH Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2011 Er det gummibørste eller vanlig børste ?
Munchlax Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Er det gummibørste eller vanlig børste ? Den har en blå gummibørste. Bruker den selv ^^
nickless Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Åh, jeg bare simpelten elsker Max Factor false lash effect :rødme: Får fyldige og lange vipper som ikke drysser. Love it love it!!!!
AudreyH Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2011 Ok, takk for tips. Den kan prøves. Noen flere som vil bidra med tips?
Cancer81 Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 Lancomes Hypnose, er på femte på rappen, håper aldri den går ut av produksjon :gjeiper:
Munchlax Skrevet 16. januar 2011 #9 Skrevet 16. januar 2011 Kan legge til at jeg kun bruker den når jeg svømmer. Til vanlig bruker jeg Maybelline Colossal Volum Express. Den er himmelsk og gir laaange vipper. Drysser heller ikke.
@laide^ Skrevet 16. januar 2011 #10 Skrevet 16. januar 2011 Jeg bruker Mary Kay ultimate mascara. Den er kjempegod! Klumper ikke og legger seg veldig fint
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #11 Skrevet 16. januar 2011 Jeg bruker Max Factor false lash effect og Isadora build-up extra volume. Kjempe fornøyd med begge to, har brukt Max Factor lenge! Bruker bare vannfast da
Sn0spray Skrevet 16. januar 2011 #12 Skrevet 16. januar 2011 Clinique High Impact Curling mascara! Har prøvd alle de som er nevnt over her, og har funnet ut at denne er best. De tester heller ikke på dyr, som de fleste nevnte her er
AudreyH Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 16. januar 2011 Jeg bruker Mary Kay ultimate mascara. Den er kjempegod! Klumper ikke og legger seg veldig fint Må man kjøpe denne via homeparty eller selges de på nett?
Bubblerock Skrevet 16. januar 2011 #14 Skrevet 16. januar 2011 Maxfactor false lash effect!! Prøvd mange, men går alltid tilbake til denne
AudreyH Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 16. januar 2011 Jeg bruker Max Factor false lash effect og Isadora build-up extra volume. Kjempe fornøyd med begge to, har brukt Max Factor lenge! Bruker bare vannfast da Hvilken sminkefjerner bruker du på vannfast?
Lykkelitenen Skrevet 16. januar 2011 #16 Skrevet 16. januar 2011 Har alt for mange maskaraer og varierer etter behov og ønsket resultat, men nå er det tre stykker det byttes mellom, clinique high impact curling masara når det regner, estee lauder double wear når jeg vil ha lengde og maxfactor experience når jeg vil ha volum.
AudreyH Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #17 Skrevet 16. januar 2011 Hmm.. tydeligvis mange som liker max faktor sin false lash effect, så den kan være verdt å prøve. Er det noen som har prøvd Diorshow iconic?
AudreyH Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #18 Skrevet 16. januar 2011 Har alt for mange maskaraer og varierer etter behov og ønsket resultat, men nå er det tre stykker det byttes mellom, clinique high impact curling masara når det regner, estee lauder double wear når jeg vil ha lengde og maxfactor experience når jeg vil ha volum. Hvordan er den clinique mascaraen da? Gir den lengde/volum?
Lykkelitenen Skrevet 16. januar 2011 #19 Skrevet 16. januar 2011 (endret) begge deler Den har bøyd børste som gir bøy og lende, samtidig som den gir litt volum. Ikke så mye som maxfactor sin experience, men mer enn en god del andre jeg har prøvd. Den sitter hele dagen og vaskes av med varmt vann, så denne tåler selv bergensværet. Jeg har skrevet om den her og har også bilder med den på Maxfactor experience har jeg skrevet om her (snikreklamere litt for min nye favoritt ) Endret 16. januar 2011 av Lykkelitenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå