Gjest Ruccola Skrevet 6. februar 2011 #42 Skrevet 6. februar 2011 Var det ikke lengre før? Det kan vel kanskje hende. Mener de først skulle samle nøkler før, og så ledetråder etterpå.
MissStiles Skrevet 6. februar 2011 #43 Skrevet 6. februar 2011 Bare minner på folk som meg,som ikke fikk det med seg i dag. Du kan se det gratis på tv3.no igjen Fikk heller ikke sett det på TV men så på det nå. Måtte le litt av Geir Kvamme på tredemøllen. Også de edderkoppene da! Skjønner at hun ikke tørte på slutten. Det så skikkelig ekkelt ut.
Gjest Linda sofie Skrevet 7. februar 2011 #44 Skrevet 7. februar 2011 Var koselig å se igjen programmet, men jeg likte også bedre sånn det var før. Da de ble satt i bur hvis de ikke kom seg ut i tide og sånn Er ikke noe fan av Jenny som programleder heller, men hun er jo overalt for tiden, så det er vel bare å venne seg til Jeg liker ikke Jenny som programleder. Hun var heller ikke noe god programleder i det kokke programet. Æsj fangene på forte var jo såå mye bedre før. Jeg liker ikke det nye opplegget. Jeg savner også han i tårnet. Jeg takler ikke edderkopper, så jeg måtte ha puta foran ansiktet da hun skulle inn i det rommet med edderkoppene Jeg grøsser bare av tanken å skulle ta på en tarantell.
nattsvermer Skrevet 7. februar 2011 #45 Skrevet 7. februar 2011 Enig med de som mener det var bedre før. Det var jo mer komplisert og spennende. Særlig siden folk ble fanget når de ikke kom seg ut av rommet i tide. Men var det ikke noe med at folk også måtte ofres om laget ikke hadde nok nøkler? Mener å husker noe med håndjern utafor porten når de skulle hente gullpenger. Dessuten blir det ikke det samme uten vismannen!
cilipili Skrevet 7. februar 2011 #46 Skrevet 7. februar 2011 Likte programmet når jeg var liten. Nå synes jeg rett og slett det var ganske tåpelig.
Kamikatze Skrevet 7. februar 2011 #47 Skrevet 7. februar 2011 Helvete! Er det Daniel Franck som er co-programleder? Steike, da er det ikke bare programmet som har krympa!
cilipili Skrevet 7. februar 2011 #48 Skrevet 7. februar 2011 Helvete! Er det Daniel Franck som er co-programleder? Steike, da er det ikke bare programmet som har krympa!
loffen Skrevet 7. februar 2011 #49 Skrevet 7. februar 2011 Nå har jeg sett det også, og det var ikke like bra som i gamle dager nei. :gjeiper: Men sønnen min på 9 syntes deg var gøy, så vi kommer sikkert til å se på det.
Gjest Ruccola Skrevet 7. februar 2011 #50 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Enig med de som mener det var bedre før. Det var jo mer komplisert og spennende. Særlig siden folk ble fanget når de ikke kom seg ut av rommet i tide. Men var det ikke noe med at folk også måtte ofres om laget ikke hadde nok nøkler? Mener å husker noe med håndjern utafor porten når de skulle hente gullpenger. Dessuten blir det ikke det samme uten vismannen! Nå var det vel ingen som ikke kom seg ut denne gangen da, bare hun dansedama som falt i gulvet. Og ja, før i tiden kunne de ofre deltagere utenfor porten for å få de ledetrådene de manglet. Eller......de kunne ikke, de måtte, for ellers fikk de jo ikke løsningsordet som utløser gullmyntene i buret Da puttet de ene hånden inn i et løvehode, og kunne dra utigjen en ledetråd, men hånden var i håndjern og de måtte stå over gullsankingen. og nei, det er absolutt ikke det samme uten vismannen! Endret 7. februar 2011 av Ruccola
UnderCover Skrevet 7. februar 2011 #51 Skrevet 7. februar 2011 Jeg synes Jenny var flink jeg Men visemannen i tårnet var superskuff.. Og hvor er det blitt av svømmingen under hinder i vannet? :klø: Og ja, de tigrene, løp eller de spiser oss Det har ikke skjedd som vi vet, og ikke kan de sende det på tv heller
B.A. Skrevet 8. februar 2011 #52 Skrevet 8. februar 2011 Nei dette var ikke akkurat noe høydepunkt. Kommer ikke til å fortsette å se på, for jeg ble veldig skuffet.
Gjest Squill Skrevet 9. februar 2011 #53 Skrevet 9. februar 2011 Jeg savner også vismannen. Og at vismannen kastet ut nøkkelen sånn at man måtte svømme for å finne den. Og at fangene ble fanget hvis de ikke klarte oppgaven på tiden. Nå er det jo ingen vits i at de banker på døra for at de skal ut, de kommer seg jo ut uansett! Jeg savner også ledetrådene! Og at man måtte ofre seg! Og det snurrende store hjulet de måtte komme seg over. Og musikken! Det var så dramatisk da de løp bortover... Og dvergene var mye mindre pushy nå, før husker jeg at de dyttet fangene på plass Haha, det er en dårlig idé å se en ny versjon av et program man eeelsket da man var liten:)
Mamaloco Skrevet 9. februar 2011 #54 Skrevet 9. februar 2011 Haha, det er en dårlig idé å se en ny versjon av et program man eeelsket da man var liten:) Der sier du noe ja.. Når jeg leser her om hvor mye som faktisk mangler i denne versjonen, så går det opp for meg at det langt ifra er det samme som det var.
Gjesten Skrevet 9. februar 2011 #55 Skrevet 9. februar 2011 Og det snurrende store hjulet de måtte komme seg over. Dette husker jeg ikke
Mohini Skrevet 10. februar 2011 #56 Skrevet 10. februar 2011 Jeg ble kjempeskuffa, det var masse som manglet fra "gamle dager"! Og Jenny Skavlan-kvota mi er fylt opp for lenge siden, hun har snart slått Bjørn Sundquist i å være med i absolutt ALT! 1
Gjest Ruccola Skrevet 10. februar 2011 #57 Skrevet 10. februar 2011 Dette husker jeg ikke Det kommer nok igjen senere, de bruker jo ikke opp alle "dørene" på første episode! Maaaange dører som ikke er brukt enda! (Den der de må kjenne oppi forskjellige ekle krukker for å finne nøkkelen, den der de må blåse en liten båt igjennom en laberynt i vann, men lyset må ikke slukke....) (Regner med du mener det store man må balansere fremover på for å komme til nøkkelen)
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #58 Skrevet 11. februar 2011 Kanskje jeg innbilder meg det, men gikk ikke det et program som het fangene på fortet for en 10-15 årsiden ?
Meaty Skrevet 11. februar 2011 #59 Skrevet 11. februar 2011 Kanskje jeg innbilder meg det, men gikk ikke det et program som het fangene på fortet for en 10-15 årsiden ? Unnskyld meg, men har du tilfeldigvis lest tråden du faktisk svarer i her?
Mamaloco Skrevet 13. februar 2011 #60 Skrevet 13. februar 2011 I kveld heiet jeg på Team Hulk, og det var SÅ bra når Hulken greide å trekke opp den steinen alene mens det andre laget var tre, og likevel var han langt foran! Helt til Mina kom og ikke greide å få inn koden engang - så Golddiggers vant duellen likevel. Er're mulig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå