Gå til innhold

Fangene på fortet 2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde det var ikveld det skulle starte? Hvilken kanal går det egentlig på? Finner ikke ut av det, og husker ikke hvor jeg har sett reklamen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tv3

Men såvidt jeg ser finnes det ingenting om dette programmet på hjemmesidene deres..

Skrevet

Tror det er et par uker til det begynner, mener jeg så en premieredato på Tv3 for et par dager siden.

Skrevet

Hvis du ser i den andre tråden om fangene på forte så står det der at det begynner 6 februar ;)

Skrevet

Hvis du ser i den andre tråden om fangene på forte så står det der at det begynner 6 februar ;)

Åja, var det en annen tråd om det? :) Så det på reklamen igår at det starter da ja, skjønner bare ikke at jeg var så sikker på at det skulle begynne igår kveld!

Skrevet

Det begynner 6 februar :jepp: ENDELIG!!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Skulle ønske det bare kunne begynne nå! Det eneste som går på søndags kveld nå er jo bare Ekstrem oppussing USA. Sikkert bare reprise å. Lei av å vente :sjenert:

Skrevet

Gleder meg :popcorn:

Skrevet

Gleder meg til søndag! :popcorn:

Men er ikke helt fornøyd med at Jenny er programleder da :dry:

• Liker 1
Skrevet

Det starter ikke før neste søndag, altså 6 februar.

Gjest Ruccola
Skrevet

Syns hun er grei jeg, fikk ihvertfall et ok inntrykk etter senkveld sine kamper :)

Gleder meg til det begynner! Har alltid digga fangene på fortet!

Skrevet

Syns hun er grei jeg, fikk ihvertfall et ok inntrykk etter senkveld sine kamper :)

Gleder meg til det begynner! Har alltid digga fangene på fortet!

Ja men ikke som programleder. Hun var jo programleder for Masterchef eller åssen man skriver det og jeg ble ikke imponert. Synes ikke hun var en flink programleder. Men kanskje hun er bedre nå da.

Skrevet

Det starter ikke før neste søndag, altså 6 februar.

Åja stemmer. Surra litt nå :)

Skrevet

Gleder meg :D Når kl skal det gå?

Skrevet

Er det kjendisene som er fangene eller vanlige folk?

Er litt lei av kjendis-programmer :frown:

Skrevet

Det er kjendiser. VG hadde en oversikt for noen dager siden med hvem som skulle være deltagere.

Gleder meg uansett til det starter :popcorn:

Skrevet

YES! I kveld begynner det. :) Flere som gleder seg?

Litt teit det bare er kjendiser med da. Jeg kunne godt ha meldt meg på noe sånt. Men jeg hadde friket helt ut hvis jeg måtte gå inn i det rommet med edderkoppene og ta av det papiret som er på magen til de :haar: Jeg tror ikke jeg hadde klart det. Jeg er livredd for edderkopper. Spesielt taranteller :haar:

Skrevet

Gleder meg! Glad jeg slipper å være med selv, men sikkert grei underholdning!

Skrevet

Jeg elsket dette programmet sist det gikk. Men det er vel typisk at det blir et kjendisprogram nå. Finnes jo ikke programmer lenger med vanlige folk.

Men jeg skal gi det en sjanse hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...