DrTorres Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Har lest endel om vektklubben, og kunne tenkt meg å prøve. Er det noen som har gode erfaringer med den? Eller dårlige for den saks skyld?
Gjest sue84 Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 jeg var medlem der, og gikk ned et par kg og ble mye flinkere og passe på hva jeg spiser osv.. men pgav min egen latskap så orka jeg ikke mer.. har vurdert og få meg side der ijen for jeg synest den er ganske bra
antibac Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Det funket veldig bra for meg i begynnelsen. Brukte menyene man får tildelt og ble flink til å telle kalorier. Trente også mye. Gikk ned ca 12 kg på sånn ca 4 måneder. Så datt jeg litt utav, og er litt lat på å fylle inn det jeg skal og sånt. Endret 17. januar 2011 av antibac
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Det funket ikke for meg. For det første var det skikkelig stress å skulle fylle inn det man spiste og drakk hver dag. Vanskelig og tidkrevende å skulle finne ut hvor mange dl melk man bruker på frokostblandinga, hvor mange gram poteter man spiste til middag osv. Når man har barn og samboer og et hektisk liv er det veldig stress å måle/veie alt.. For det andre så klarte jeg aldri å bruke menyene som var satt opp. Ofte var det ting jeg ikke likte eller ikke hadde i hus. Og i tillegg tar det mye lenger tid å skulle gå inn på nett og tilberede noe man ikke har gjort før, enn å lage seg en skive. Jeg ble rett og slett demotivert av hele greia. Mye lettere og tidsbesparende å slanke seg på egenhånd..
Gjest Glad i reiser Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Jeg bruker det ikke veldig flittig nå, men veide maten og la inn det jeg spiste i begynnelsen. Nå vet jeg ca hva jeg kan spise. En ting jeg liker veldig godt med siden er at du legger inn vekten din hver uke, på den måten så kan du følge med på vektutviklingen din hele tiden
Jill Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Har ikke brukt vektklubb.no, men vektklubbEN.no. Brukte det fast en periode og så har det blitt litt av og på. Liker at det er gratis i motsetning til vektklubb.no. En kan enkelt finne ut hvor mye kcal det er i det man spiser, og hvor mye en forbrenner på trening. Tilgang på oppskrifter og treningsprogram, men de har ikke jeg sett noe på.
Fluffe Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 er medlem av vektklubb greia til grete roede. har blitt litt glad i den
Gjest zeppelin Skrevet 22. januar 2011 #9 Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hei Hei! Jeg har vært medlem der to ganger. Den ene gangen var jeg alt for lat til å holde meg til programmet, men nå skjønner jeg at det ikke funker å være lat. Jeg har gått ned ca 4 kilo på de tre ukene jeg har vært medlem og er kjempe fornøyd. Har fått et helt nytt syn på mat og hva det egentlig inneholder. Det som er så fint med vektklubb er at man kan spise AKKURAT det man har lyst på, i moderate mengder vel å merke. Jeg spiser mer nå enn det jeg gjorde før da jeg ville gå ned i vekt. Og det rare da var at jeg ikke gikk ned. Nå koser jeg meg virkelig med maten! Jeg har et kalori inntak på ca 1400 kcal per dag. Det som gjelder er å tenke over hva du spiser. Rett og slett. Jeg har hatt en stor lyst på burgere, pizza og alt annet usunt. Men skjønner at det ikke er vits å spise når jeg har lyst å gå ned i vekt. Husk at alt du spiser skal føres inn i dagboken. Og når jeg har vært flink å trene tenker jeg i hvertfall at det ikke er noe poeng i å spise en burger. For da er jo hele vitsen med trening borte:) Uansett! Jeg anbefaler Vektklubb på det varmeste. Ser ikke vitsen med sånne dietter med shaker og lignende. Da må man jo legge om hele kostholdet. Og sjansen for å gå opp i vekt igjen er alt for stor. Kjøp deg en digitalvekt og mål, vei alt du putter i deg. Jeg synes det funker som hånd i hanske:) Meld deg på Vektklubb med god samvittighet! Endret 22. januar 2011 av zeppelin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå