Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #1 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er disse bare for barn eller går det an å lage noe fint til voksne også? Tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 26. oktober 2003 #2 Del Skrevet 26. oktober 2003 Trur dei er mest for barn - er jo til sals i leikebutikkar... Men kreative sjeler kan nok lage noko flott av dei! (Dei som er gjennomsiktige i 'uskarpe' fargar er jo ganske fine! :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. oktober 2003 #3 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det finnes nabbi-perler som er mindre enn de"vanlige". Da får du et mer nyansert og ikke så grovt mønster. Det finnes egne "setteplater" til disse små perlene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 28. oktober 2003 #4 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har drevet masse med nabbi-perler. Det finnes jo bøker/hefter med ideer og diverse mønster å få kjøpt i hobby-butikker. Har blant annet laget dørskilt til ungene, julepynt og uroer osv. Ganske morro syns nå jeg!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 28. oktober 2003 #5 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det kan også være fint å dekorere kort med slike perler. Man kan lage figurer å lime på kort og bruke som f.eks bursdagskort. Til et barn kan man f.eks lage Ole Brumm og lime på kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 28. oktober 2003 #6 Del Skrevet 28. oktober 2003 Dekorere på kort ja! Jeg hadde tenkt å ta med meg barna å lage julekort. Kjempefint med snømenner, nisser og ikke minst snøkrystaller på rød bakgrunn f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess@ Skrevet 29. oktober 2003 #7 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nabbiperler kan brukes til så mangt! Her i huset har vi storproduksjon i perioder.. Synes kanskje det kan være litt vanskelig å finne på nye ideer. Det blir nå mest bilder og det er begrenset hvor mange vi trenger... Å lage noe til voksne...? Ja den var sannelig ikke enkel. Jeg har jo prøvd det som noen andre var borti tidligere,sånne små nabbiperler. Resultatet ble pent,men det tok en evighet å få laget et ganske lite bilde. Og med mine lite netthendte fingre spratt de små perlene både hit og dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå