Juliette24 Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Hei, jeg lurer litt på om det er mulighet for å bruke vaskemiddel som oppvaskmiddel. Det ble "plutselig" tomt for oppvaskmiddel her, vil det være noe problem? Jeg vet også at zalo., og oppvask børste også er en mulighet.
Gjest Spinell Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Du har to valg; 1. Legge latskapen til side og gyve løs med zalo, oppvaskbørste og dødsforakt. 2. Spare oppvasken til i morgen når butikkene er åpne igjen og du får kjøpt oppvaskmiddel. 1
Perelandra Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Er ikke Zalo er oppvaskmiddel da? :klø: Det er iallefall det jeg bruker det til... Mener du om du kan bruke vaskemiddel for klær i stedet for maskinoppvaskmiddel? Det kan du ikke, de er beregnet for helt ulike formål. Da må du som Spinell skriver enten vente til butikken åpner, eller vaske opp for hånd. 1
Gjest Sil3nt Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Må iallefall ikke finne på å ha zalo i oppvaskmaskinen! Det gjorde en gammel lærer av meg en gang...dere kan jo tenke dere hvordan det gikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå