Gjest martin** Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Hei! Jeg er en gutt på 23 og har vært sammen en jente i snart 2 år. Vi har et bra sexliv, men jeg hadde likt om hun tok initiativ til litt "villere" sex. Bondage, spanking, røfft, etc. Dette er jo også noe jeg kan ta ansvar for, men er usikker på hvordan hun hadde reagert om jeg f.eks plutselig hadde "straffet" henne ved å lagt henne på fanget og riset henne med flat hånd. Om man skal få noe tenning på dette må jo dette virke seriøst og leve seg inn i rollene tenker jeg. Lett fnisedasking på stumpen for å prøve seg frem blir vel ikke helt det samme? Det blir heller ikke det samme om jeg om jeg må be henne om å dominere meg. Derfor lurer jeg på hvordan man kan starte med dette! Om dere har noen tips er det flott, inspirasjon (bøker, filmer, blader) kan jo også være en fin start. m*
Gjest Airi Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Hei! Jeg er en gutt på 23 og har vært sammen en jente i snart 2 år. Vi har et bra sexliv, men jeg hadde likt om hun tok initiativ til litt "villere" sex. Bondage, spanking, røfft, etc. Dette er jo også noe jeg kan ta ansvar for, men er usikker på hvordan hun hadde reagert om jeg f.eks plutselig hadde "straffet" henne ved å lagt henne på fanget og riset henne med flat hånd. Om man skal få noe tenning på dette må jo dette virke seriøst og leve seg inn i rollene tenker jeg. Lett fnisedasking på stumpen for å prøve seg frem blir vel ikke helt det samme? Det blir heller ikke det samme om jeg om jeg må be henne om å dominere meg. Derfor lurer jeg på hvordan man kan starte med dette! Om dere har noen tips er det flott, inspirasjon (bøker, filmer, blader) kan jo også være en fin start. m* Kan dere ikke bare snakke om det? Klart hun får sjokk om du plutselig legger om stilen og begynner med bondage osv uten å ha tatt opp temaet en gang først. Hør om det er noe hun kan tenke seg å prøve. 1
barnehagetanten Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Det er viktig å snakke om slikt før en setter i gang. jeg hadde iallefall reagert om min kjære plutselig gjorde noe "vondt" enn jeg var vandt med. Hva med å ta det opp npr dere er kåt? Da ser du jo om hun liker det litt eller overhodet ikke. Etter to år kjenner du nok henne bedre enn du frykter. Enkelte ting må kanskje gjentas flere ganger også før en setter i gang. Etter 10 års samliv, klarer mannen min og jeg fortsatt å overraske hverandre.
Cuckold Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Hei! Jeg er en gutt på 23 og har vært sammen en jente i snart 2 år. Vi har et bra sexliv, men jeg hadde likt om hun tok initiativ til litt "villere" sex. Bondage, spanking, røfft, etc. Dette er jo også noe jeg kan ta ansvar for, men er usikker på hvordan hun hadde reagert om jeg f.eks plutselig hadde "straffet" henne ved å lagt henne på fanget og riset henne med flat hånd. Om man skal få noe tenning på dette må jo dette virke seriøst og leve seg inn i rollene tenker jeg. Lett fnisedasking på stumpen for å prøve seg frem blir vel ikke helt det samme? Det blir heller ikke det samme om jeg om jeg må be henne om å dominere meg. Derfor lurer jeg på hvordan man kan starte med dette! Om dere har noen tips er det flott, inspirasjon (bøker, filmer, blader) kan jo også være en fin start. m* Jeg får stå for den alternative tilnærmingen her jeg da, siden de andre har anbefalt deg å snakke om det først. Min erfaring er at det kan være mye mer spennende å prøve seg frem uten å snakke om det på forhånd. Denne utforskningsfasen er faktisk gull verdt og fantastisk spennende i seg selv. Du kan begynne så pent som det går an, f.eks gi henne noen små kommandoer under sex, be henne snu seg rundt osv, det er i seg selv ganske myk sex, men med et element av dominans, det er du som styrer. Et skritt videre er å pule henne hardt, et skritt til: holde hendene hennes fast når du tar henne. Enda et skritt: be henne lukke øynene. Et skritt til: Ta på henne bind for øyene. Ser du hvor jeg vil? Hvis hun ikke liker å gå i den retning i det hele tatt vil hun nok si stopp på et tidspunkt allerede her, men sannsynligheten for at det er noe hun tenner på er langt større. Så er det selvsagt litt vanskeligere å bruke denne metoden hvis du vil at hun skal dominere deg. Men sånne ting kommer lettere på banen om du allerede har introdusert det, så hvis du tenner på begge deler er det nok ikke så dumt å begynne der. 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Jeg får stå for den alternative tilnærmingen her jeg da, siden de andre har anbefalt deg å snakke om det først. Min erfaring er at det kan være mye mer spennende å prøve seg frem uten å snakke om det på forhånd. Denne utforskningsfasen er faktisk gull verdt og fantastisk spennende i seg selv. Du kan begynne så pent som det går an, f.eks gi henne noen små kommandoer under sex, be henne snu seg rundt osv, det er i seg selv ganske myk sex, men med et element av dominans, det er du som styrer. Et skritt videre er å pule henne hardt, et skritt til: holde hendene hennes fast når du tar henne. Enda et skritt: be henne lukke øynene. Et skritt til: Ta på henne bind for øyene. Ser du hvor jeg vil? Hvis hun ikke liker å gå i den retning i det hele tatt vil hun nok si stopp på et tidspunkt allerede her, men sannsynligheten for at det er noe hun tenner på er langt større. Så er det selvsagt litt vanskeligere å bruke denne metoden hvis du vil at hun skal dominere deg. Men sånne ting kommer lettere på banen om du allerede har introdusert det, så hvis du tenner på begge deler er det nok ikke så dumt å begynne der. Hilsen anonym og småsjenert jente.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Du merker fort responsen når du klasker til skinkene hennes når du tar henne bakfra. Om du ikke har tatt noen hint så langt så er du nok enten ekstremt elendig på å ta hint, eller hun vil ikke ha slik (med deg).
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 Hva med å prate om hverandres fantasier? Spør om hennes fantasier når det gjelder sex, se hvordan det ligger an i forhold til dine fantasier. Er de litt kinky, forteller du hva du fantaserer om, hvor du da forteller at du vil binde henne, ta hun hardt, spanke henne. Dette er jo helt harmløse "normale" ting å gjøre i senga, tror ikke hun blir skremt av det! Lykke Til!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 Hvis du vil ha litteratur, kan jeg anbefale deg å kjøpe "Historien om O" til henne. Den boka leste jeg sikkert 20 ganger i tenåra, og den er hovedgrunnen til at jeg skulle ønske jeg virkelig tente på bdsm. Desverre gir det meg mer å lese om det/se det på film enn å faktisk utføre det, men du får ihvertfall inntrykk av om hun synes det virker forlokkende.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #9 Skrevet 16. januar 2011 Hvis hun ikke liker å gå i den retning i det hele tatt vil hun nok si stopp på et tidspunkt allerede her, men sannsynligheten for at det er noe hun tenner på er langt større. Er det virkelig et stort flertall som tenner på slike ting? Det ville overrasket meg om så var tilfelle, men jeg har ikke akkurat studert noen undersøkelser om det. Jeg ville heller trodd et klart mindretall, selv om det sikkert ikke er så uvanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå