Gå til innhold

www.maxleker.no

Anbefalte innlegg

Gjest willemine
Skrevet

Hei! Er det noen her som har handlet på maxleker.no før? Jeg bestilte julegave til sønnen min der den 17. desember og har fortsatt ikke fått varen. Har prøvd å kontakte personen som driver denne nettbutikken utallige ganger, men får ikke noe svar.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har bestilt et par ganger til mine to gutter, en gang i desember hvor de tydligvis hadde en del problemer med leveringstiden og en gang nå i januar, hvor jeg mottok pakken etter ca 10 dager, noe jeg syns er bra i forhold til mange andre nettbutikker jeg har bestilt hos tidligere. Jeg har også hatt kontakt med de som driver butikken flere ganger på mail underveis, spesielt da i desember (hvor også posten hadde mye skyld i dette), og har opplevd rask respons og veldig god service, så jeg vil definitivt bestille hos dem igjen!

Skrevet

og forressten 17 desember??? hvis det var julegaver det var snakk om så stod det ganske så tydelig på nettsiden deres at en måtte bestille senest 12 desember for å være sikker på at julegavene kom frem i tide...

• 2 uker senere...
Gjest willemine
Skrevet

greit nok det at det kan ta litt lenger tid når det er jul, men idag er det altså 10. februar, snart 2 mnd siden jeg bestilte. Jeg har sendt utallige mail og ringt til personen som driver denne butikken og får ikke respons bortsett fra en mail jeg fikk for over 2 uker siden der det stod at pengene var overført..noe de selvfølgelig ikke var......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...