Gå til innhold

Internettby - ala nettby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slettet alle mine internettprofiler for rundt tre år siden unntatt facebook, fordi jeg var fed up med det. Men nå har jeg litt lyst til å være medlem av et internettsamfunn, noe likt nettby igjen hvor man kan være anonym hvis man vil, og lurte på om noen viste om noen bra sider? Prøvde twitter, men det skjønte jeg ingenting av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skybyen.no har mer eller mindre tatt over for nettby.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hehe skybyen. Så den nå. Noen andre forslag? :) Feks forum som dette bare at man kan ha en egen profilside som en slags "hjemmeside" om man skjønner

Skrevet

Hva går skybyen ut på? Engelskspråklig? Noen av dere som er medlemer der?

Skrevet

Jeg er medlem der. Det er i grunn helt likt som nettby, og stort sett på norsk. Man er medlem av grupper, har egen profil, kan diskutere i forum osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Er den lik nettby i den forstand at det er mange ekle, eldre menn der?

Skrevet

syntes det er litt skummelt med nettsamfunn nå. La ut profilbilde av meg selv på biip, men så ser jeg jo at hvemsomhelst kan lagre bildet av meg, den tanken var litt skummel. Men samtidig kan jeg jo ikke være medlem uten å legge ut noen bilder, eller frykte de andre der inne :P

Skrevet

Pook.no

Men det er litt mer facebookaktig, bortsett fra at profilen ikke er begrenset til venner. Man kan poste en status også kan hvem som helst kommentere/like.

Skrevet

Jeg fant nylig biip.no :) Noen som er medlem?

Var på biip for fem år siden eller noe sånt :P

Trodde det nettsamfunnet mer eller mindre hadde dødd ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...