Nuffen Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Ja, spørsmålet står i overskriften... Jeg har tenkt til å prøve Zumba for aller første gang i morgen, men jeg har ikke et eneste "koordinasjons-gen" i kroppen . Noen her inne som vet om det er viktig for å få det til? Det ser jo så gøy ut :happy: . Klarer ikke finne noe motivasjon for å begynne å trene igjen, men dette ser jo rett og slett kjempegøy ut, så jeg tenkte det var et greit sted å starte.
Independent_ Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Neida du MÅ ikke det. Jeg har vært flere ganger på Zumba og det er supergøy Det er mange der som ikke har et eneste snev av koordinasjon. Det ser litt dumt ut når de står fremst, men det gjør mindre enn ingenting. Det er god trening fordet.
Nuffen Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2011 Takk for svar, Independent . Morsomt! Nå ble jeg bare enda mer giret på å prøve! Men vær du sikker; jeg kommer til å stelle meg helt bakerst .
Gjest Alligator Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Takk for svar, Independent . Morsomt! Nå ble jeg bare enda mer giret på å prøve! Men vær du sikker; jeg kommer til å stelle meg helt bakerst . Nei, still deg heller fremst, da ser du hva instruktøren gjør. Det er ingen som kommer til å se på deg, alle har nok med sitt.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Første gangen jeg prøvde zumba ble jeg overrasket, jeg gruet meg litt og tenkte dette får jeg aldri til! Jeg hadde sett det på tvShop, hvor de var veldig bevegelige. Men jeg prøvde det på skolen, i en gymtime, hvor fem jenter ledet timen, en gjeng på av 25 - både gutter og jenter. Guttene med NULL rytme i seg hang seg på og ble med! Så det jeg ville si var vell egentlig at; gled deg Stegene er enkle og musikken er motiverende!
Nuffen Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2011 Oi! Så oppløftende å høre ! Nå har jeg fått enda mer lyst enn jeg hadde i utgangspunktet! Jeg synes "vanlig" trening er gørrkjedelig, men nå ser det ut til at jeg har funnet en form for trening som faktisk er gøy! Da skal jeg gjøre som dere sier: stelle meg langt framme, samt glede meg . Tusen takk til dere som har svart meg, dere har vært til stor hjelp!
Avaleona Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 Zumba er kjempegøy! Alle løper rundt og ler! Jeg kommer alltid smilende hjem fra trening etter at jeg har vært på Zumba
princess89 Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 Det er kjempegøy, men i mitt tilfelle; vanskelig. Jeg eier overhodet ikke koordinasjon, og jeg får bare ikke med meg bena. Min trening blir å prøve å henge med, og det er jo trening nok i seg selv det
Timseh Skrevet 16. januar 2011 #9 Skrevet 16. januar 2011 Zumba er fantastisk gøy. Jeg prøver å fokusere mer på beina også kommer armene av seg selv etter hvert
løvekvinnen Skrevet 19. januar 2011 #10 Skrevet 19. januar 2011 Jeg prøvde ZUMBA før jul jeg også, og jeg eier ikke koordinasjon når det gjelder ben og armer over hele linja, men det forbrenner bra og jeg koser meg bakerst :-)
Gjest Skrevet 19. januar 2011 #11 Skrevet 19. januar 2011 Var på første time i går og jeg sier meg enig, glem armene dine, er beina du må ha med! Jeg bare ga opp å ha med armene for det er ikke den viktigste treninga, det er beina. Og ja, husk vannflaske og håndkle! Du blir SLITEN!
løvekvinnen Skrevet 19. januar 2011 #12 Skrevet 19. januar 2011 Var på første time i går og jeg sier meg enig, glem armene dine, er beina du må ha med! Jeg bare ga opp å ha med armene for det er ikke den viktigste treninga, det er beina. Og ja, husk vannflaske og håndkle! Du blir SLITEN! Den beste treninga på ganske lenge for meg. Ja, det er like greit å glemme armene.. Jeg skal trene Zumba i morgen igjen og det gleder jeg meg til. Med tanke på at det er Veldig lenge sia jeg trente sist.
Nuffen Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 7. februar 2011 Da vil jeg bare fortelle at jeg nå har prøvd Zumba. Jeg skjønner at mange synes det er gøy, for det er jo herlige rytmer, men det fungerte bare ikke for meg. Var nok litt av et syn der jeg svinset og svanset rundt helt ute av kontroll . Men anbefaler likevel alle til å prøve!
anonymmus Skrevet 7. februar 2011 #14 Skrevet 7. februar 2011 Jeg eier verken rytme, koordinasjon eller kroppskontroll, men valgte å bli med mamma som moralsk støtte på en zumba-helg. Etter en helg med tre timer zumba både lørdag og søndag, gjorde det vondt fra tærne til ørene. Man får inn koreografien til slutt, men i begynnelsen er det like greit å bare ta noe som ser noenlunde likt ut som det instruktøren gjør og bare ha det morsomt. Det er god trening uansett.
Stellia Skrevet 7. februar 2011 #15 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Å si at alle kan trene Zumba er en sannhet med modifikasjoner. Såklart, alle kan, men om du får noe nevneverdig ut av timen dersom du har dårlig kordinasjon er noe annet. Det kunne Zumba-instruktøren på mitt treningssenter bekrefte. Endret 7. februar 2011 av Stellia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå