la_luz Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Ligger hjemme i senga med influensa. Noen som har noen gode råd så jeg kan bli frisk??
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #2 Skrevet 21. oktober 2003 En liten dram kan faktisk være nyttig, hvis du har mye gørr og snørr i systemet. Et annet tips kan være å zove det av deg, pleier å være det beste.
bookwormgirl Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 Du har ikke influensa - du er forkjølet! Influensaen/e kommer som regel ikke til Norge før etter nyttår. Legekontorene anbefaler ikke en gang at man vaksinerer seg før i november, fordi ellers kan man risikere at virkningen av vaksinen er gått ut før influensaen i det hele tatt kommer.... Men for forkjølelse er det de gode gamle rådene som funker best: slapp av, drikk varmt gjerne med honning og/eller fersk ingefær, sov masse og spis frukt! :blunke:
Ursula Skrevet 21. oktober 2003 #4 Skrevet 21. oktober 2003 Solhatt har jeg fått trua på etter min influensa/forkjølelse
la_luz Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2003 Du har ikke influensa - du er forkjølet! Influensaen/e kommer som regel ikke til Norge før etter nyttår. Tror kansje det er flere enn meg her inne som ikke bor i Norge akkurat nå
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #6 Skrevet 22. oktober 2003 Du har ikke influensa - du er forkjølet! Influensaen/e kommer som regel ikke til Norge før etter nyttår. Legekontorene anbefaler ikke en gang at man vaksinerer seg før i november' date= fordi ellers kan man risikere at virkningen av vaksinen er gått ut før influensaen i det hele tatt kommer....: :o eh...altså, nå jobber jeg på et legekontor (har permisjon da) og tror nok influensaen er rett rundt hjørnet ja. Man anbefaler å vaksinere fra perioden september til november. Virkningen vil da vare til influensasesongern er over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå