Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ligger hjemme i senga med influensa.

Noen som har noen gode råd så jeg kan bli frisk??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

En liten dram kan faktisk være nyttig, hvis du har mye gørr og snørr i systemet.

Et annet tips kan være å zove det av deg, pleier å være det beste. :Gjesp:

Skrevet

Du har ikke influensa - du er forkjølet! Influensaen/e kommer som regel ikke til Norge før etter nyttår. Legekontorene anbefaler ikke en gang at man vaksinerer seg før i november, fordi ellers kan man risikere at virkningen av vaksinen er gått ut før influensaen i det hele tatt kommer....

Men for forkjølelse er det de gode gamle rådene som funker best: slapp av, drikk varmt gjerne med honning og/eller fersk ingefær, sov masse og spis frukt! :blunke:

Skrevet

Solhatt har jeg fått trua på etter min influensa/forkjølelse

Skrevet
Du har ikke influensa - du er forkjølet! Influensaen/e kommer som regel ikke til Norge før etter nyttår.

Tror kansje det er flere enn meg her inne som ikke bor i Norge akkurat nå :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Du har ikke influensa - du er forkjølet! Influensaen/e kommer som regel ikke til Norge før etter nyttår. Legekontorene anbefaler ikke en gang at man vaksinerer seg før i november' date= fordi ellers kan man risikere at virkningen av vaksinen er gått ut før influensaen i det hele tatt kommer....:

:o eh...altså, nå jobber jeg på et legekontor (har permisjon da) og tror nok influensaen er rett rundt hjørnet ja.

Man anbefaler å vaksinere fra perioden september til november. Virkningen vil da vare til influensasesongern er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...