Gjest Raindrops Skrevet 16. januar 2011 #21 Skrevet 16. januar 2011 Skummel tanke. Jeg håper jeg ikke er singel når den tid kommer.
Havbris Skrevet 16. januar 2011 #22 Skrevet 16. januar 2011 Svaret er et entydig JA! Kvinners selvbilde og trygghet stiger proposjonalt med alder så det sier seg selv................. Det oppleves iallefall slik! Godt selvbilde, godt forhold til egen kropp og seksualitet, - og trygghet på hvem man er - er gode betingelser for å nyte sex uhemmet. Noen har dette på plass i ung alder - men jeg vil tro det utvikler seg med erfaring. Dessuten kan jeg ikke lenger bli gravid
Gjest Purple Haze Skrevet 16. januar 2011 #23 Skrevet 16. januar 2011 Lysten er bare blitt sterkere med årene, ja. Men det er jo mange ting som spiller inn her, annet enn alder. Som Gorgon sier, trygghet og selvtillit spiller inn, evne til nytelse og å slippe seg løs, ingen redsel for graviditet, og ikke minst - nå har jeg den rette mannen som tenner meg!! Det handler ikke bare om kåtskap, men om samspill, at man vet hva man liker/ikke liker, følelser og nærhet.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #24 Skrevet 16. januar 2011 Jeg er 46, og har vært veldig kåt av meg hele mitt liv. De siste par årene har jeg imidlertid vært kåtere enn noensinne, men det kommer nok av at jeg har en kjæreste som jeg tenner voldsomt på, og som jeg har fantastisk sex med. Den beste sexen ever.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #25 Skrevet 16. januar 2011 Sykdom og medisiner kan bremse lysten til å ha lyst.
Havbris Skrevet 16. januar 2011 #26 Skrevet 16. januar 2011 Sykdom og medisiner kan bremse lysten til å ha lyst. Selvfølgelig er det mye som kan bremse og hemme lysten på sex. Men når jeg snakker om "økt lyst på sex" så går jeg ut fra betingelser som ikke er påvirket av sykdom og medisiner. Økt trygghet, sunt selvbilde, mer erfaring og min herlige mann, er for meg gode betingelser.
Gjest 40+ Skrevet 17. januar 2011 #27 Skrevet 17. januar 2011 Det stemmer for min del virker det som.
Suzy Skrevet 17. januar 2011 #28 Skrevet 17. januar 2011 De blir ikke kåtere, de slutter bare å bry seg om hva andre skulle mene om deres sexliv. Spot on!
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #29 Skrevet 17. januar 2011 Spot on! Så kvinner blir voksne senere enn oss menn?
Suzy Skrevet 17. januar 2011 #30 Skrevet 17. januar 2011 Så kvinner blir voksne senere enn oss menn? Hæh?
Gjest Chanè Skrevet 17. januar 2011 #31 Skrevet 17. januar 2011 De blir ikke kåtere, de slutter bare å bry seg om hva andre skulle mene om deres sexliv. Helt enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå