Gjest windwaker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Stemmer det at damer blir kåtere med årene? Hvordan er det for dere er dere kåtere nå enn når dere var yngre og ca. ved hvilken alder var/er dere kåtest?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Det håper jeg ikke, for da blir det nesten slitsomt tror jeg! Jeg er veldig kåt,flere ganger om dagen. Aldri vært så kåt som jeg er nå for øyeblikket, ikke har jeg byttet prevansjon eller noe heller... - Jente 24
Gjest Ts Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Det håper jeg ikke, for da blir det nesten slitsomt tror jeg! Jeg er veldig kåt,flere ganger om dagen. Aldri vært så kåt som jeg er nå for øyeblikket, ikke har jeg byttet prevansjon eller noe heller... - Jente 24 Nice da, hvor mange ganger om dagen har du lyst da?
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Jasså du, windwaker: prøver du å ta snarveien til de beste kremkakene, ved å spørre her inne? Tror ikke at det funker sånn. Kvinner er like forskjellige som alt annet her i verden, uansett alder. Prøv deg frem i ditt eget liv og risiker å bli overrasket når du minst venter det. Lykke til.
Gjest ts Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Jasså du, windwaker: prøver du å ta snarveien til de beste kremkakene, ved å spørre her inne? Tror ikke at det funker sånn. Kvinner er like forskjellige som alt annet her i verden, uansett alder. Prøv deg frem i ditt eget liv og risiker å bli overrasket når du minst venter det. Lykke til. Hehe, var for å se en tendens eller sammenheng. Om jeg skulle gått rundt å spurt jenter jeg kjenner eller møter om hvor ofte de har sex og hvordan det har endret seg med årene tror jeg nok jeg ville fått noen ubehaglige (overraskelser). Derfor bruker jeg heller et forum der brukerne er anonyme eller har et ukjent nick slik at det blir som en anonym spørreundersøkelse å regne. Hvordan har det vært for deg da Margareth mtp sexen?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Stemmer det at damer blir kåtere med årene? Hvordan er det for dere er dere kåtere nå enn når dere var yngre og ca. ved hvilken alder var/er dere kåtest? jeg tror det er individuelt jeg
Gjest Ts Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 jeg tror det er individuelt jeg Selvfølgelig er det individuelt, men i hvor stor grad? er det noen klare tendenser?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 Selvfølgelig er det individuelt, men i hvor stor grad? er det noen klare tendenser? Jeg ser ikke noen grunn til at det skulle være det.
Cuckold Skrevet 16. januar 2011 #9 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Jasså du, windwaker: prøver du å ta snarveien til de beste kremkakene, ved å spørre her inne? Tror ikke at det funker sånn. Kvinner er like forskjellige som alt annet her i verden, uansett alder. Prøv deg frem i ditt eget liv og risiker å bli overrasket når du minst venter det. Lykke til. Nå er det vel ikke sikkert det er noe nøyaktig sammenfall mellom når kvinnene er deiligst (jfr kremkakemetaforen) og når de er kåtest. Som mann har jeg vel aldri vært så kåt som når jeg var 15-16, men selv om jeg ikke var upopulær i tenårene har jeg som så mange andre av mitt kjønn etter hvert fått nyte fordelen av jenters forkjærlighet for gutter som er litt eldre enn dem og derfor har jeg hatt det enda greiere senere. Så hvor kåt du er sammenfaller ikke nødvendigvis med hvor attraktiv det annet kjønn oppfatter deg. Endret 16. januar 2011 av Cuckold
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2011 #10 Skrevet 16. januar 2011 Kvinner er mest attraktive i tenårene, men er langt mer kåte i 30- og 40-års alderen. Desverre. Menn er kåtest i tenårene, men er langt mer attraktive når de er i 40 og 50-års alderen.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. januar 2011 #11 Skrevet 16. januar 2011 Kvinner er mest attraktive i tenårene, men er langt mer kåte i 30- og 40-års alderen. Desverre. Menn er kåtest i tenårene, men er langt mer attraktive når de er i 40 og 50-års alderen. Rent biologisk er det ikke logisk at kvinner som er på vei ut av sitt mest fruktbare stadie er mer kåte.. Lurer på hvorfor det er slik? Man skulle jo tro at jo mer fruktbar jo mer kåt.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2011 #12 Skrevet 16. januar 2011 Kvinner er mest attraktive i tenårene, men er langt mer kåte i 30- og 40-års alderen. Desverre. Menn er kåtest i tenårene, men er langt mer attraktive når de er i 40 og 50-års alderen. Er ikke så kåt i 30-årsalderen... Så du tenner på tenåringer? Personlig synes jeg vel kvinner er mest attraktive i 20 årsalderen, og noen av dem i 30-årsalderen.
Timseh Skrevet 16. januar 2011 #13 Skrevet 16. januar 2011 Stemmer det at damer blir kåtere med årene? Hvordan er det for dere er dere kåtere nå enn når dere var yngre og ca. ved hvilken alder var/er dere kåtest? Huff, nei, håper kåtskapen min avtar. Har vært veldig kåt helt siden jeg debuterte seksuelt.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. januar 2011 #14 Skrevet 16. januar 2011 Stemmer det at damer blir kåtere med årene? Hvordan er det for dere er dere kåtere nå enn når dere var yngre og ca. ved hvilken alder var/er dere kåtest? De blir ikke kåtere, de slutter bare å bry seg om hva andre skulle mene om deres sexliv.
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar 2011 #15 Skrevet 16. januar 2011 Nå er det vel ikke sikkert det er noe nøyaktig sammenfall mellom når kvinnene er deiligst (jfr kremkakemetaforen) og når de er kåtest. Som mann har jeg vel aldri vært så kåt som når jeg var 15-16, men selv om jeg ikke var upopulær i tenårene har jeg som så mange andre av mitt kjønn etter hvert fått nyte fordelen av jenters forkjærlighet for gutter som er litt eldre enn dem og derfor har jeg hatt det enda greiere senere. Så hvor kåt du er sammenfaller ikke nødvendigvis med hvor attraktiv det annet kjønn oppfatter deg. Nå var det nok det jeg mente da. Han søker ikke etter de vakreste, men de kåteste...og DA kalte jeg dem for en slags kåthetens små kremkaker. Han vil gjerne komme til ferdig bedekket bord, ikke bare ha fløte,- han vil også ha den ferdig pisket så han slipper å gjøre alt det grovarbeidet selv. See? Tror vi egentlig er enige jeg.
Cuckold Skrevet 16. januar 2011 #16 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Kvinner er mest attraktive i tenårene, men er langt mer kåte i 30- og 40-års alderen. Desverre. Menn er kåtest i tenårene, men er langt mer attraktive når de er i 40 og 50-års alderen. Rent biologisk er det ikke logisk at kvinner som er på vei ut av sitt mest fruktbare stadie er mer kåte.. Lurer på hvorfor det er slik? Man skulle jo tro at jo mer fruktbar jo mer kåt. Det er jo ikke sikkert det har en biologisk årsak, kanskje det er mer psykologisk, at man tidlig i livet får all den bekreftelse man trenger, men at man etter hvert trenger bekreftelse på at man fortsatt er pulbar. Litt parallelt til de mindre attraktive jentene som ligger rundt for å få bekreftelse på at de ikke er helt avtennende. Alternativt kan det være at man rett og slett trenger å være kåtere når attraktiviteten daler, hvis målet er (nå er vi inne på biologi) å få flest mulig barn med de mest attraktive av hannkjønn. Noe som jo gjerne er målet for en hunn i dyreriket. Endret 16. januar 2011 av Cuckold
Cuckold Skrevet 16. januar 2011 #17 Skrevet 16. januar 2011 Nå var det nok det jeg mente da. Han søker ikke etter de vakreste, men de kåteste...og DA kalte jeg dem for en slags kåthetens små kremkaker. Han vil gjerne komme til ferdig bedekket bord, ikke bare ha fløte,- han vil også ha den ferdig pisket så han slipper å gjøre alt det grovarbeidet selv. See? Tror vi egentlig er enige jeg. Neida, skjønner det, tror ikke vi er så uenige.
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. januar 2011 #18 Skrevet 16. januar 2011 Svaret er et entydig JA! Kvinners selvbilde og trygghet stiger proposjonalt med alder så det sier seg selv.................
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #19 Skrevet 16. januar 2011 Svaret er et entydig JA! Kvinners selvbilde og trygghet stiger proposjonalt med alder så det sier seg selv................. Det er ikke sikkert at en er spesielt kåt selv om en er sikker på seg selv. Noen har lite lyst, selv om de er i sine beste år.
Ethereal Skrevet 16. januar 2011 #20 Skrevet 16. januar 2011 Jeg er hvertfall kåtere nå enn jeg var da jeg var 10 år gammel, så I guess det er sant at man blir kåtere med årene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå