Gå til innhold

Tegnefilmkanaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et anstrengt forhold til tegneseriekanaler som Disney Channel og tilsvarende. Jeg synes figurene der skriker og roper i skingrende toneleie hele tida og blir sliten av å høre på i bare ti minutter.

Når slutter egentlig barna å se på disse kanalene? Må innrømme jeg gleder meg til gutten vår er ferdig med dem. :fnise:

Han er forresten nylig fylt 13.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri? :sjenert: Jeg liker fremdeles å se på tegnefilm, og jeg er 26. Det er jo smak og behag egentlig. Noen liker tegnefilm, andre liker hjernedød action eller romantikk. Sånn er det bare. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et anstrengt forhold til tegneseriekanaler som Disney Channel og tilsvarende. Jeg synes figurene der skriker og roper i skingrende toneleie hele tida og blir sliten av å høre på i bare ti minutter.

Når slutter egentlig barna å se på disse kanalene? Må innrømme jeg gleder meg til gutten vår er ferdig med dem. :fnise:

Han er forresten nylig fylt 13.

Skru ned lyden? :eeeh:

Skrevet

Aldri? :sjenert: Jeg liker fremdeles å se på tegnefilm, og jeg er 26. Det er jo smak og behag egentlig. Noen liker tegnefilm, andre liker hjernedød action eller romantikk. Sånn er det bare. :nigo:

Jeg liker animasjonsfilmer jeg også (sånn som de som går på kino), men det er de masseproduserte seriene på tegnefilmkanalene som plager meg, og da mest pga lyden.

Jeg prøver å skru ned lyden, Vinnie, men lyden går ofte opp igjen sånn litt etter litt. Jeg orker ikke å gjøre en big deal ut av det, det er andre og viktigere ting å ta tak i. Så i mellomtiden håper jeg han går lei snart. :ler:

Har forresten også prøvd å la han bruke hodetelefoner, men det funker dårlig. Er også redd han da skal bruke altfor høy lyd sånn at det går utover hørselen til slutt.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...