jean378 Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 hei, jeg er en jente som går i 10. klasse på steinerskolen på Hovseter. Til neste år skal jeg begynnepå videregående som betyr at det nå er tid for meg å søke og velge skole. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal velge ennå, skal gå på så mange åpne dager som mulig, men lurte på om det var noen som kan gi meg litt informasjon? har nemlig mange spørsmål og trenger flere svar! 1. Oslo By Steinerskole: jeg har jo gått på steinerskolen hele livet så det kan hende jeg vil fortsette med det, mange som har begynt på OBS har vært veldig fornøyd. Jeg tenkte på enten humanist linje eller media og komunikasjon. Er det noen som kan gi meg litt info om hvordan det er å gå der? 2. studiespesialisering på berg: Skolen ligger rett opp i gaten for meg så det er grei vei dit. Er det noen som har noe info om hvordan den skolen er å gå på? 3.studiespesialisering på foss: er litt usikker på den, men vil gjerne ha litt info? 4.studiespesialisering på elvebakken: er også ganske usikker på den men vil gjerne ha info? 5.studiespesialisering på nissen: det ser ut som en veldig fin skole, men har hørt at mange syns dramalinjen tar for mye plass der hvis dere skjønner hva jeg mener. men vil veldig gjerne ha litt informasjon, kansje fra noen som går eller har gått der? takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå