Gjest jente Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Dette gjelder altså for samboeren min, det er han som skal barbere seg helt glatt etter å ha innfridd et av mine ønsker Fra før av har han barbert ballene, men kun stusset litt over. Han har en flott, veltrent kropp som er ganske hårløs fra før, så han kommer til å se bra ut med barbering over skaftet. Men hvordan kan han gjøre det uten å få røde nupper som ikke ser så bra ut? Eller unngå å kutte seg? Eventuelt er det jeg som kommer til å hjelpe han i dusjen :gjeiper: Kanskje er voksing bra, eller blir det synlige merker av det også?
Koe Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Dette gjelder altså for samboeren min, det er han som skal barbere seg helt glatt etter å ha innfridd et av mine ønsker Fra før av har han barbert ballene, men kun stusset litt over. Han har en flott, veltrent kropp som er ganske hårløs fra før, så han kommer til å se bra ut med barbering over skaftet. Men hvordan kan han gjøre det uten å få røde nupper som ikke ser så bra ut? Eller unngå å kutte seg? Eventuelt er det jeg som kommer til å hjelpe han i dusjen :gjeiper: Kanskje er voksing bra, eller blir det synlige merker av det også? Renslighet og litt forberedelse og etterbehandling gjør susen: Bruk nytt barberblad, eller la høvelen ligge med litt såpe over bladet i minst 20 sekunder (for å drepe gamle bakterier) før du begynner. Barbér forsiktig med en glatt såpe (ikke tørt!) Korte, nøyaktige drag med høvelen og skyll den ofte så den ikke går full av hår. Bøy-og-tøy for å komme ordentlig til. Speil er en mulighet, hvis man er i ukjent farvann og ikke har en samboer til å hjelpe seg. Til slutt: skyll NØYE. La det barberte området lufttørke før du smører med en mild hudkrem (helst uten smak ) eller etterbarberingsbalsam. Det beste tipset er egentlig å barbere seg regelsmessig. Nuppene forsvinner etterhvert. Jeg antar egentlig at dette er kjent stoff for samboeren din, som sannsynligvis har litt erfaring med å barbere seg på haka. Prinsippet er det samme. Lykke til!
Gjest Barbereren Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 En ting som fungerer bra som etterbehandling er faktisk rensemiddel for sexleketøy.. Bruker den etter intimbarbering og har minimalt med røde prikker 1
Gjest girlgirlgirl Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Sliter selv veldig med dette! Selve barberingen går fint, men etter en dag eller to (Når hårene vokser ut kanskje?) kommer det masse nupper.. har prøvd sånn grønn gele fra kondomeriet og aloe vera gel og det meste egentlig, det blir røde nupper uansett! Ødelegger sinnsykt mye, tar 5 dager før huden er helt fri for nupper igjen. Sinnsykt kjipt når man har kjæreste. Og er ikke snakk om å la være å barbere seg!
AudreyH Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 En ting som fungerer bra som etterbehandling er faktisk rensemiddel for sexleketøy.. Bruker den etter intimbarbering og har minimalt med røde prikker Enig med barbereren. Rensemiddel for sexleketøy fungerer supert !
Anaconda Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 En ting som fungerer bra som etterbehandling er faktisk rensemiddel for sexleketøy.. Bruker den etter intimbarbering og har minimalt med røde prikker Jepp, dette stemmer
Kamikatze Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Blir aller bestest med hårfjerningskrem. Da slipper du stiv skjeggstubb...
Xaphan Skrevet 17. januar 2011 #8 Skrevet 17. januar 2011 Gjør det i dusjen så hårene er myke. Bruk et nytt, skarpt barberblad. Ha først på barberingskrem (den fra kondomeriet funker bra for meg), og barber med hårene. Ikke barber for mye på samme område, og skyll høvelen ofte. Etter barberingen smører du på unirens fra kondomeriet (for eksempel), og gjenta det dagen etterpå. Denne metoden funker for meg i hvert fall
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2011 #9 Skrevet 17. januar 2011 Håndsprit før og etter og nytt barberblad hver gang er det eneste som virker. Det er bakterier som gir nupper.
Gjest Stine Skrevet 17. januar 2011 #10 Skrevet 17. januar 2011 Jeg bruker en gel samboer benytter seg av mot røde prikker (på halsen) og den funker knall nedentil også. Fås kjøpt her. Hårfjerningskrem er også greit, men synes det er litt ubehagelig å ha det på der nede..
Trillrund Skrevet 17. januar 2011 #11 Skrevet 17. januar 2011 Jeg synes ikke hårfjerningskrem funker like bra "her" som på leggene... Synes ikke den tar like mye. Ellers skulle jeg gjerne brukt hårfjerningskrem for å slippe stubbene.... Støtter tipset om rensemiddel for leketøy. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har brukt å barebere helt i fra anus, rundt ballene og litt over skaftet i mange år nå. Bruker Gilete barberskum og skummer nedentil samtidig som jeg skummer i ansiktet. Mens du blir ferdig i ansiktet, så har skummet gjort jobben nedentil og det er bare å barbere i vei. Lurt å begynne med å dra nedover med hårene først og etter hvert motsatt vei. Lurt å ha et noen lunde nytt blad når jobben utføres. Det blir helt glatt å fint. Det har hendt seg at jeg har vært uheldig å snittet litt, men det gror fort. Ta det rolig så går det bra. Etter dusjen så har blødningen stoppet. Det er klart meget viktig å skylle av høvellen i godt varmt vann etter og likens før du begynner barbereingen. Lykke til ;-)
Gjest KateW Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 Voks. Hårfjerningskrem er djevelens verk.
Gjest JENTE 90 Skrevet 18. januar 2011 #14 Skrevet 18. januar 2011 Aloe vera, sink salve, babyolje og rensekrem til sexleketøy er velfungerende! MEN på kondomeriet, vita etc kan man få urines (eller noe i den duren) dette fungerer veldig bra, det viktigste er fuktighet og et rent blad. barber med hårene for å unngå inngrodde hår og hårposer. AUCH
Xaphan Skrevet 18. januar 2011 #15 Skrevet 18. januar 2011 Aloe vera, sink salve, babyolje og rensekrem til sexleketøy er velfungerende! MEN på kondomeriet, vita etc kan man få urines (eller noe i den duren) dette fungerer veldig bra, det viktigste er fuktighet og et rent blad. barber med hårene for å unngå inngrodde hår og hårposer. AUCH Unirens 1
Gjest JENTE 90 Skrevet 18. januar 2011 #16 Skrevet 18. januar 2011 Ahaaa det var det ja det fungerer hvertfall! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå